Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Pri napisanj recenzii mi mall.cz zverejnil plne meno. Napriek opakovanym ziadostiam o vymazanie mena z verejne dostupnej stranky su moje udaje stale viditelne.
Mall.cz sa vyjadril, ze ich system neumoznuje stiahnutie. Taktiez mi bolo 2 krat povedane ze osoba, s ktorou hovorim nema kompetenciu to riesit ale odmietli mi poskytnut akykovek iny kontak ta kompetentnu osobu a takisto odmietli poskytnut referencne cislo nahravaneho telefonatu. Pri dalsom kontakte, kedze som nemala referenciu, operatorka znovu hovorila ze pripad nepozna a nema kompetenciu to riesit a ani mi nemoze poskytnut meno kompetentnej osoby. Pripad mal byt interne presunuty na oddelenie staznosti, ktore ma malo kontaktovat ale ani po dvoch tyzdonch ma nekontaktovali. Moje meno ostalo po cely ten cas zverejnene spolu so stovkami mien inych klientov. Mall tvrdi, ze mena pri recenziach nikdy nezverejnuje - napriek tomu, ze im boli zaslane screenshoty zverejnenych mien.
Recenzia bola publikovana celym menom bez suhlasu klienta a Mall.cz odmietol meno vymazat.
Vymazat meno a recenziu zo stranky. Kedze bol poruseny zakon o ochrane osobnych udajov a aj po opakovanych ziadostiach Mall.cz odmietol odobne udaje stiahnut, pozadujem financnu kompenzaciu umernu casu pretrvavania problemu. Takisto prosim Mall.cz o kontaktovanie vsetkych klientov, ktorym nezakonne zverejnili osobne udaje a ponuknut kompenzaciu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů (nejlépe doporučeně s dodejkou), společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je dozorovým orgánem na úseku ochrany osobních údajů.
Ohledně požadované náhrady pak platí, že škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Povinnost k náhradě vznikne i škůdci, který zasáhne do jiného práva poškozeného zaviněným porušením zákonné povinnosti stanovené na ochranu takového práva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.