Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39105Neprofesionální přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2020, před 5 lety

Nataliya Ivanochko

Znění stížnosti

Dnes , dne 24.01.2020 byla sem nakupovat v Tesko Mělník, Vodárenská 3653, 27601. Byla se mnou 4leta dcera, a tak chtěla koupit nějakou panenku, v regálu z akčním zbožím, dcera vybrala panenku barbie, ale nebyla tam psaná žádná cena, a tak jsem vyhledala přístroj který ukazuje cenu, a zjistila jsem že stojí 99,- , na kase ale to nešlo naúčtovat, a tak se zavolala paní z informace. Paní přišla , panenku odnesla, a pak začala pobíhat po obchodě a někomu volala, nabídla sem ,že pokud mají v tom nějaký zmatek tak panenku klidně nechám, ale pani z informací , začala něco ťukat na klávesnici, a že prej radši by koupila tu panenku pro svoji dceru, a teď my ji musí prodat za "stovku", a kde sem ji vůbec našla. Po tomto sem měla sto chutí tu panenku tam nechat,nebo ji hodit po paní na informaci, ale jak to pak vysvětlit dceři. Zaplatila sem 99,-,ani žádný doklad o koupí sem nedostála a radši už nežádala, paní evidentně byla naštvaná, a já měla sem počít jako kdyby tu panenku někomu ukradla. Nakupovala sem v Tesku docela ráda, ale teď sem natolik znechucená, že určitě se budu pár měsíců tomuto obchodu vyhýbat.


Požadované řešení

Řádně řešení v mém případě nevidím, akorát udělat pořádek v regálech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2020 11:29, před 5 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny, případně se spotřebitel může obrátit přímo na vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.