Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes , dne 24.01.2020 byla sem nakupovat v Tesko Mělník, Vodárenská 3653, 27601. Byla se mnou 4leta dcera, a tak chtěla koupit nějakou panenku, v regálu z akčním zbožím, dcera vybrala panenku barbie, ale nebyla tam psaná žádná cena, a tak jsem vyhledala přístroj který ukazuje cenu, a zjistila jsem že stojí 99,- , na kase ale to nešlo naúčtovat, a tak se zavolala paní z informace. Paní přišla , panenku odnesla, a pak začala pobíhat po obchodě a někomu volala, nabídla sem ,že pokud mají v tom nějaký zmatek tak panenku klidně nechám, ale pani z informací , začala něco ťukat na klávesnici, a že prej radši by koupila tu panenku pro svoji dceru, a teď my ji musí prodat za "stovku", a kde sem ji vůbec našla. Po tomto sem měla sto chutí tu panenku tam nechat,nebo ji hodit po paní na informaci, ale jak to pak vysvětlit dceři. Zaplatila sem 99,-,ani žádný doklad o koupí sem nedostála a radši už nežádala, paní evidentně byla naštvaná, a já měla sem počít jako kdyby tu panenku někomu ukradla. Nakupovala sem v Tesku docela ráda, ale teď sem natolik znechucená, že určitě se budu pár měsíců tomuto obchodu vyhýbat.
Řádně řešení v mém případě nevidím, akorát udělat pořádek v regálech.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny, případně se spotřebitel může obrátit přímo na vedení společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.