Společnost


Dual Sport Pro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39106Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2020, před 5 lety

Karla Foltisová

Znění stížnosti

Název produktu: černé boty Nike tanjun prem,
Cena: 1250 Kč,
Datum nákupu: 20.2.2019 v OC Nová Karolína, Ostrava
Datum uplatnění reklamace: 31.10.2019

Boty po 8 měsících užívání vykazovali známky bot, které máte přes 3 roky a nosíte je pouze na zahradu... Začali se roztahovat a u zavazování se páral šev, podrážka byla prodřená a měla po obvodu škrábance.
Šla jsem tedy boty reklamovat, jelikož se vztahuje právo na 2 roční záruku, reklamaci jsem provedla na téže pobočce, kde jsem je koupila. Uběhlo několik měsíců a z prodejny mi nepřišla žádná zpráva o provedeném posudku, žádný e-mail, ani sms/hovor. Zkoušela jsem tedy firmu zkontaktovat přes e-mail. Přes e-mail mi odpověděli až po několikátem pokusu (v řádů týdnů, měsíců) a velmi arogantně. Poté jsem si téměř vynutila telefonní kontakt přímo na prodejnu - když jsem však volala, hovor zvedli, ale nikdo neodpovídal/nemluvil, i přesto, že jsem slyšela zvuky běžného ruchu z prodejny.
Když už jsem ani nedoufala, tak mi 20. 1. přišla sms, že boty jsou už dávno posouzeny a jsou na prodejně a že určitě psali sms - ne, nepsali...
23. 1. 2020 jsem si tedy reklamaci šla vyzvednout, prodavačka (starší blondýna) opravdu velmi arogantní, prvně mi nechtěla boty ani předat.
Dle Znaleckého posudku č. 686/2234/2019 vykonaném Ing. Janem Klimešem jde o "neoprávněnou" reklamaci a nebyla mi tedy dána finanční náhrada ani boty nijak opraveny. Tato skutečnost se mi opravdu nezdá adekvátní a Závěr v posudku, který obsahuje větu typu "Prodejce neodpovídá za vady, jde-li o zboží použité a vady odpovídají míře používání." se mi zdá více než úsměvná - já si totiž opravdu nekupuji boty k tomu, abych je měla vystavené jako trofej, nýbrž k tomu, abych nemusela chodit bosá, a proto jsem je měla několikrát týdně na nohou. :)
Mimo jiné šlo v reklamaci dle Znaleckého posudku o "Popis vady: prodřená pata." přitom hlavní chybou je viditelný rozpáraný šev u zavazování, jak popisuju i výše.


Produkt

ID reklamace: 181288, Název produktu: černé boty Nike tanjun prem, Kód zboží: 917537-003. Cena: 1250 Kč, Datum nákupu: 20.2.2019 v OC Nová Karolína, Ostrava. Datum uplatnění reklamace: 31.10.2019. Jméno společnosti: DUAL SPORT PRO s.r.o.


Požadované řešení

Při reklamaci mi bylo řečeno, že při uznání dostanu peníze zpátky nebo mi zboží aspoň opraví, nekonalo se ani jedno...
Čekala bych, že u dražších bot (PC nad 999,-) bude reklamace vyhotovena s větším důrazem na spokojenost zákazníka, protože při takovém jednání již nyní vím, že v prodejně D-Sport už nikdy nenakoupím. :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2020 11:26, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 06:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.