Společnost


Končický David

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3911Mini mp3 přehrávač - nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 10 lety

Lucie Říhová

Znění stížnosti

14.prosince 2012 jsem panu Končickému poslala email, že jsem přes portál berslevu.cz zakoupila poukaz na "Stylový MP3 přehrávač s LCD displayem včetně sluchátek" za 179Kč + 79Kč za poštovné. Peníze jsem zaplatila a přišel mi kupón, jehož číslo jsem panu K.odeslala. Odpověděl že jsem poslala špatné číslo voucheru, tak jsem poslala celý voucher. Potom přestal reagovat. 4.února jsem se snažila opět o kotakt a opět bezúspěšně. Asi po půlročních intervalech urguji o poslání přehrávače, nebo o vrácení peněz a ani jedno se zatím nestalo. Na žádný z mailů pan Končický neodpověděl.


Produkt

MP3 přehrávač s LCD displayem včetně sluchátek, stříbrná varianta


Požadované řešení

Nejraději bych chtěla zaslat přehrávač, pokud by to z nějakého důvodu nešlo, spokojím se i s vrácením peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 12:48, před 10 lety

V tomto případě by měla spotřebitelka prokázat, že voucher byl řádně a včas uplatněn. Pokud tak učinila, má právo na ujednané plnění. Pokud spotřebitelka i nadále požaduje dodání zboží, doporučujeme jí, aby podnikateli písemně stanovila dodatečnou lhůtu pro dodání zboží a zároveň ho upozornila, že tato lhůta mu nebude již prodloužena. Toto upozornění má za následek fakt, že marným uplynutím lhůty dojde k odstoupení od smluvy v souladu s § 1978 občanského zákoníku. Výzvu doporčujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 16:47, před 10 lety

Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.