Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#39112Zavádějící umístění cenovek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2020, před 5 lety

Jaroslav Dub

Znění stížnosti

Zboží na prodejně je vyskládáno v regálech. Součástí regálu je i prostor pro cenovky. V něm jsou cenovky z jiného regálu.
Dnes jsem koukal na zeleninu se zálivkou, na cenovce bylo "zelenina se zálivkou 22Kč"
Šlo a malé balení kukuřice, cena se mi zdála přiměřená. Prodavačka mě upozornila, že to není cena vystaveného zboží, ale musím koukat na cenovku asi půl metru nad zboží, kde byla "zelenina se zálivkou 45Kč"
Považuji to za klamání spotřebitele když cena není u zboží.


Požadované řešení

Dávat cenovky ke zboží a ne někam mimo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2020 10:12, před 5 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 15:27, před 5 lety

Dobrý den, pane Dube,

cenovka byla uvedená správně. Cenovkové značení v našem řetězci je nad výrobkem, což je dáno typem používaného vybavení a nábytku. Umístění cenovek ve všech úsecích prodejny sjednocené.

Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:00, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:56, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.