Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zboží na prodejně je vyskládáno v regálech. Součástí regálu je i prostor pro cenovky. V něm jsou cenovky z jiného regálu.
Dnes jsem koukal na zeleninu se zálivkou, na cenovce bylo "zelenina se zálivkou 22Kč"
Šlo a malé balení kukuřice, cena se mi zdála přiměřená. Prodavačka mě upozornila, že to není cena vystaveného zboží, ale musím koukat na cenovku asi půl metru nad zboží, kde byla "zelenina se zálivkou 45Kč"
Považuji to za klamání spotřebitele když cena není u zboží.
Dávat cenovky ke zboží a ne někam mimo.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Dube,
cenovka byla uvedená správně. Cenovkové značení v našem řetězci je nad výrobkem, což je dáno typem používaného vybavení a nábytku. Umístění cenovek ve všech úsecích prodejny sjednocené.
Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.