Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39115Nesprávně účtovaná cena / dodatečná manipulace s cenovkami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2020, před 5 lety

Aleš Švihálek

Znění stížnosti

Dne 25. 1. 2020 cca. 12, 30 hod.Tesco Boskovice.
Při nákupu zboží s deklarovanou 50 % slevou jsem po zaplacení zjistil
že mi byla účtována jiná cena.Vrátil jsem se tedy k regálu, cenu znovu ověřil a cenovku vyfotil.Slečna s informací si vzala účtenku šla věc zkontrolovat a za 10 min. přišla s tím že jsem se zmýlil a cena odpovídá.
Šel jsem tedy sní k regálu a skutečně tam byla jiná cenovka!Nakonec mi nebyla ani schopna vrátit moji účtenku / prý se stratila!
Chápu lidský faktor a možnost omylu ale toto bych hodnotil jako dokonaný podvod i přes trapné omluvy a vrácení zaplacené částky.
Bohužel mám z této prodejny podobných zážitků již několik a tak jsem jako nápravu zvolil jako nejrozumnější tam nechodit.
Po tomto povedeném dopoledni jsem také jako těžký kardiak pochopil a ocenil,proč Tesco dává do svých prodejen defibrilátory.

S pozdravem
Aleš Švihálek


Produkt

FF osuška 100 x 150 černá / pokladna144 / č. ú.0074


Požadované řešení

Myslím že by někdo z vedení mněl věc prošetřit. i za pomoci záběrů kamer a zajistit aby si personál podobnou drzost už nedovolil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2020 09:41, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 06:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.