Společnost


Levron s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39117Neuplna dodavka zbozi, prodejce prestal komunikovat, nevyridil reklamaci, nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2020, před 5 lety

Mirka Puchy

Znění stížnosti

Na e-shopu Babymall.cz jsem v prvni polovine listopadu objednala hlavni darek pro syna k Vanocum v cene 7.319 Kc - jednalo se o velky hraci stul ve tvaru masinky. Zbozi jsem si puvodne objednala do Zasilkovny, nicmene mi prodejce po nejake dobe potvrdil, ze s ohledem na velikost baliku musi objednavku odeslat prepravni spolecnosti Toptrans. Uvedena spolecnost mi dorucila velky tezky zabaleny balik, ktery nejevil zadne znamky poskozeni a proto byl bezproblemove prevzat. Dale jsem tento nezkoumala, protoze jsem vedela, ze s montazi budu potrebovat pomoci a na zacatku prosince mi dorazil pan na montaz. V tento moment jsem zjistila, ze v baliku je pouze nejmensi cast cele objednavky a chybi komplet cela konstrukce masinky. Okamzite jsem informovala prodejce, ktery zacal situaci resit s prepravni spolecnosti, v tu chvili i rikali, ze se pry jednalo o 3 baliky zabalene do jednoho, ktere prepravni spolecnost patrne sama rozdelila, kazdopadne nic nemeni na faktu, ze objednavka nebyla dodana cela. V tu chvili Babymall jeste komunikoval a zaznelo, ze mi tedy budou muset castku objednavky vratit. Od tohoto momentu se bohuzel zcela odmlceli. Byla jsem tedy nucena poslat reklamaci na neuplne dodani objednavky, toto jsem ucinila dle jejich reklamacniho navodu na webu e-mailem v druhe polovine prosince. Zkousela jsem je i kontaktovat opetovne e-mailem, zadna odpoved ani na jedno. Nyni jiz uplynula 30-i denni lhuta na vyrizeni reklamace a stale neni zadna komunikace ani vracene prostredky. Obavam se, ze s touto komunikaci firma nebude reagovat ani kdyz nyni od smlouvy odstoupim z duvodu nedodrzeni lhuty pro reklamaci atd. Uvitam jakoukoliv pomoc. Dekuji a jsem s pozdravem, Puchy.


Produkt

Hrací stůl Mašinka Hrací stůl Mašinka se světelnými a zvukovými efekty a řadící pákou. Rozměr: 150 x 77 x 59 cm. Baterie nejsou součástí balení. Věk: 3+


Požadované řešení

Pozaduji vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2020 09:30, před 5 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě (viz § 19 zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 06:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.