Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Již delší cenu uvažujeme, že moje mamina přejde z dobíjecí karty na paušál. Minulý týden maminu kontaktovala paní z nějaké společnosti a představila se jako partner společnosti Vodafone. Nabídla mamině celkem rozumnou nabídku paušálu. Mamina ochotně sdělila dotyčené operátorce všechny kontaktní i citlivé údaje ale jelikož tomu moc nerozumí požádala paní operátorku aby zavolala synovi tudíž mě. Zapomněl jsem si mobil v kanceláři a když cca po hodině od telefoního rozhovoru s maminou kde mi sdělila, že mi bude volat paní operátorka jsem měl 15 nepřijatých hovorů z asi 7 telefonních čísel byl jsem trošku v šoku. Paní operátorka mi zavolala druhý den ráno...vše probíhalo více méně v pořádku až do té doby, kdy jsem si chtěl prostudovat podmínky paušálu. Paní operátorka mi sdělila, že mi všechny podmínky již řekla a že není potřeba nic si číst. Když už to přešlo do té fáze, že mi paní operátorka řekla, že když mám paušál od Vodafonu, že podmínky musím znát řekl jsem že moje poslední slovo je, že si nejdřív všechno chci přečíst a až pak se rozhodnu. Paní neustále připomínala že mamina s tím souhlasila ale já jsem paní operátorce jasně řekl, že si chci podmínky přečíst a ona na to že je v práci jenom dopoledne a ať jí řeknu kód kterým se aktivuje ten paušál který mi zaslal v sms. Následovalo ještě chvilku dohadování a ukončení hovoru. Po ukončení hovoru, paní operátorka nelenila a volala mamině, že je tam problém s podmínkama a že v pondělí nebo v úterý přijede kurýr a doručí jí v tištěné podobě podmínky smlouvy. Trošku se bojím se co bude dít dál a chtěl bych upozornit na chování a praktiky tohoto Vodafone partnera.
Milan Škarda
Mobilní paušál za 498Kč
Prosím o prošetření celé události a o kázeňský postih pro dotyčnou operátorku.
|
Tweet |
Spotřebitel má v každém případě právo na seznámení se s obchodními podmínkami a jistá neústupnost je proto zcela na místě. Avšak samotné chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok a ani jinak z ní není patrné, že by došlo k zásahu do spotřebitelských práv, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, pane Škardo,
ráda bych Vás ujistila, že Vodafone pečlivě dbá na slušné a profesionální vystupování lidí, kteří naši firmu zastupují. Proto mě velmi mrzí, že situace tomu tak, jak ji popisujete, úplně neodpovídá. Na základě informací, které jste nám poskytl, vše prověříme. V každém případě se Vám omlouvám za tuto špatnou zkušenost.
Kdybyste potřeboval nějaké informace o našich službách, neváhejte nás kontaktovat například přes https://tam.je/dotazdtest.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: