Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10. 1. 2019 přes slevový portál Slever (Jarea, s. r. o.) byl zakoupen pobyt pro 2 osoby v hotelu Clochard v Chomutově a téhož dne uhrazen (částka 5.990,- Kč), doba pobytu 8 dnů. Po platbě obdržený voucher byl zaslán na hotel a byla potvrzena rezervace na 27. 7. - 3. 8. 2019.
Dne 24. 6. 2019 poslal hotel informaci o zrušení rezervace z důvodu insolvence slevového portálu a příjmu plateb pouze v hotovosti. Pokud na rezervaci trváme, pouze platba na místě. Platba tedy byla uhrazena na místě v den nástupu pobytu, tj. 27. 7. 2019.
Dne 27. 6. 2019 v rámci zahájeného insolvenčního řízení jsme uplatnili pohledávku u insolvenčního soudu.
Dne 23. 8. 2019 jsme doplnili přihlášku pohledávky u insolvenčního soudu.
Dne 13. 11. 2019 jsme obdrželi Vyrozumění o popření nevykonatelné pohledávky insolvenčním správcem. Důvodem popření pohledávky byl uvedený fakt, že dle obchodních podmínek dlužníka (Slever, Jarea, s. r. o.) vznikl vztah mezi námi a osobou poskytovatele služeb (hotelem Clochard). Slever byl pouze zprostředkovatelem služeb. Ubytování mělo být poskytnuto v plné výši, nikoliv požadována další úhrada. Právo uplatnit pohledávku u slevového portálu bylo proto na straně poskytovatele služeb.
Dne 18. 11. 2019 byla písemně doporučeným dopisem uplatněna pohledávka ve výši Kč 5.990,- u poskytovatele služeb (hotel Clochard. K dnešnímu dni bez odezvy.
Úhrada pobytu ve dnech 27. 7. - 3. 8. 2019, zaplacený voucher v částce 5.990 Kč a znovu zaplacený pobyt v hotovosti ve výši 5.990 Kč při nástupu
Vrácení částky Kč 5.990,-.
|
Tweet |
Tím, že si spotřebitel objednal ubytování přes slevový portál došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a hotelem. K platnému uzavření smlouvy došlo již ve chvíli, kdy bylo ubytování objednáno. Poté vznikla spotřebiteli povinnost zaplatit, což učinil a hotelu vznikla povinnost ubytovat zákazníka a splnit dohodnuté služby. Spotřebitel může tedy na poskytnutí ubytování trvat. Doporučujeme kontaktovat hotel a trvat na tom, aby svůj závazek z uzavřené smlouvy splnil, tedy, aby poskytl sjednané služby.
Nepodaří-li se spor s poskytovatelem (v případě kdy slevový portál vystupoval jako zprostředkovatel) vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.