Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3913Nevrácené peníze za reklamaci voucherů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2014, před 10 lety

Kateřina Dyková

Znění stížnosti

Reklamace voucheru z důvodu neproplacení estovní společnosti byla přijata na kamenné pobočce v Lazarské i elektronicky. Během 14 dnů jsem měla dostat vyrozumnění a nic se neděje...Veškeré kontakty na společnost mlčí.

Jedná se o 2 vouchery:
„Do Benátek a na ostrov Muráno za 1190 Kč! Víkendová romantika!“
Číslo slevy: 14231.
Čísla voucherů: 125800864 a 705158811, celková částka: 2.378,- Kč.
Datum zaplacení voucheru: 7.5.2014.
Datum storna: 10.7.2014


Produkt

Jedná se o 2 vouchery: „Do Benátek a na ostrov Muráno za 1190 Kč! Víkendová romantika!“ Číslo slevy: 14231. Čísla voucherů: 125800864 a 705158811, celková částka: 2.378,- Kč. Datum zaplacení voucheru: 7.5.2014. Datum storna: 10.7.2014


Požadované řešení

vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 10:35, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Voucher je ale dokladem o uzavření smlouvy s poskytovatelem služby (v případě, že je slevový portál zprostředkovatelem). Zde by se předpokládala dobrá víra spotřebitele, že svůj závazek splnil zaplacením slevovému portálu, pokud tak stanovily podmínky smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 10:28, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.