Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.8.2019 jsem zakoupila poukaz na ošetření ultra Lift za 8.330,- Kč a ošetření ultra Slim za 32.430,- Kč. Od smluv jsem 26.8.2019 odstoupila z důvodů kontraindikace-implantáty zubních korunek, což jsem se dočetla v recenzích. Na mé písemné dotazy na kliniku nikdo neodpovídal a až po několikátém telefonickém dotazu mi tato kontraindikace byla potvrzena. Odstoupení od smlouvy jsem podala osobně na pobočku v Praze. Od té doby mi 3x mailem odpověděla paní Menšíková, na kterou jsem byla odkázána, že zaurguje na finančním odd., telefon nezvedá. V posledním mailu z 16.1.2020 mi napsala, že neví, kdy mi budou peníze vráceny. V kliniku jsem ztratila veškerou důvěru a i přes mé opakované žádosti, aby mi nebyly nadále zasílány žádné nabídky, se toto neustále děje.
prémiová liposukce ultra Slim a ošetření obličeje ultra Lift
Navrácení peněz v plném rozsahu.
|
Tweet |
Při koupi služeb, u nichž nebylo doposud plněno a proběhla-li tato koupě dálkovým způsobem, má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů ode dne uzavření smlouvy nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.