Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39137Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2020, před 5 lety

Václav Jirgl

Znění stížnosti

Dobrý den, jelikož už nevím jak dál, prosím o radu, či pomoc.
Dne 18.6.2018 jsme si v prodejně Planeo v Pardubicích zakoupili televizor zn. Philips 43PUS6262/12. Po zapnutí a nastavení bylo vše vpořádku, až na zvuk Delta. Jelikož máme již několikátý model Philips, víme, že umožňuje vyrovnat rozdíl hlasitosti mezi televizorem a připojeným zařízení, v našem případě satelitem.
Jedná se o funkci, o které se píše i v manualu k dané televizi.
Nastavit sice jde, ale po přepnutí a návratu se hodnoty vrátí.
Jelikož se software občas aktualizuje, doufali jsme, že se to časem spraví. Bohužel ne a tak jsme se rozhodli pro reklamaci 31.10.2019.
Po 14 dnech jsme si ji přivezli domů, ale bylo to úplně stejné.
V servisu se vyjádřili, že se závada neprojevila. Přes telefon mi servisák řekl, že žádný zvuk Delta nezná. Odvezli jsme ji tedy 18.11. zpět s tím , že ji pošlou do jiného servisu. Byla opět v tom samém, ale vymněnili tam nějaký díl a napsali, že zvuk vyrovnali.
Problém byl ale stále stejný. Při 3. návštěvě v prodejně řekli, že nevědí jak nám pomoci, nemají tu funkci jak vyzkoušet a že bychom se mohli zkusit domluvit se servisem, který je v blízkosti prodejny.
Tam taky krčil rameny, že neví jak to vyřešit, protože zjistil, že to nefunkuje na žádném televizoru stejného modelu.
Zkusil jsem komunikaci přímo s Philipsem, kde mi na jejich lince také nepomohli, paní mi doporučila soudního znalce.
Ještě jsem zkusil napsat e mail do firmy Philips, kde mi asi asi 4x stejně odpověděli, že během 24 - 48 hodin se mi ozvou, a pak už se neozvali. Televizor má i jiné nedostatky, ale tento je pro nás zásadní. Máme ještě jeden model menší typ a tam to také drží nastavené stále, takže je evidentní, že je někde chyba.


Produkt

Televizor PHILIPS 43 PUS6262/12


Požadované řešení

Po zkušenostech s prodejnou Planeo, bych preferoval vrácení peněz.
Ještě bych chtěl dodat, že jsme si přikoupili prodloužení záruky o 3 roky ale problémy jsou již od počátku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 09:28, před 5 lety

Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě, má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Prodávající má poté, co spotřebitel uplatní nárok na odstoupení od smlouvy, povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku, zatímco spotřebitel vrací podnikateli výrobek. Při odstoupení od smlouvy je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 23:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.