Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
minulý rok jsem koupil TV zn. Sencor. Během 15 měsíců jsem TV 3x reklamoval se stejnou vadou. Požadoval jsem vrácení peněz. Reklamaci mi uznali, ale pouze jako reklamaci nerentabilní, a měl jsem si jít vybrat novou TV.
V pondělí 28.7. jsem šel na prodejnu, kde jsem si měl vybrat novou TV. Na prodejně měli v cenové relaci až 2 TV, z toho všechny na předváděčce. Prodavačů jsem se ptal, zda nemají lepší výběr, že z těch 2 TV nemám zájem ani o jednu. Když pak přinesl prodavač ze skladu ještě jednu TV, ještě horší než ty ostatní, vzal jsem raději jinou, z předváděčky, protože originál zabalená už nebyla skladem, a připlatil si 3000,-kč. Po příchodu domů jsem ve schránce našel nový leták PLANEO elektro, kde měli ohromný výprodej TV, který měl začít středu 30.7.2014. Když jsem byl další den na prodejně, ptal jsem se, proč mi neřekli, že mají za 2 dny nové TV, mlčeli. Zeptal jsem se, zda by to tedy šlo vyměnit, když nebyli schopní mi říct, jestli nechci 2 dny počkat..
Můj dotaz zní: Mám nárok na výměnu zakoupené TV za jinou?
Výměna televize za jinou z aktuálního letáku.
|
Tweet |
Spotřebitel s řešením již projevil souhlas. Jedná se o dohodu, která jde nad rámec zákona. Pokud zákon hovoří o výměně v rámci záruční opravy, rozumí se tím výměna za stejný kus. Není-li výměna možná, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Toto právo měl také spotřebitel, pokud se jednalo o reklamaci uplatňovanou pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě. Uvedené lze řešit pouze dohodou, se kterou budou obě strany souhlasit.
Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality
Vzhledem ke skutečnost, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.