Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 24.1.2020 jsem se zaregistrovala na seznamce singles50, 25.1.2020 jsem zaplatila prémium na této stránce v domění, že bude stát 149 kč měsíčně. Následně mě byla stržena částka 4752 kč. Hned 25.1.2020 jsem poslala email na zakaznickyservis@singles50.cz, že chci odstoupit od smlouvy ve 14. denní výpovědní lhůtě od uzavření. Bohužel dnes jsem si všimla, že jsem uvedla špatný email pro registraci a tudiž jsem tuto výpověď poslala dnes znovu. Po přečtení stížnosti na těchto stránkách jsem dostala strach, že se mnou firma nebude komunikovat.
Prémium na seznamce
Prosím o pomoc při komunikaci s touto firmou. Nejraději bych byla, kdyby vypovědeli prémium na této stránce, vrátili peníze a deaktivovali profil.
Děkuji
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Firma be2 na mé odstoupení od smlouvy reagovala tak, že to není možné, protože už jsem začala službu využívat. Zrušili jen prodloužení prémium účtu. Následně jsem poslala další email na výše uvedenou adresu, kde mi automat odpoveděl, že budou reagovat do pěti dnů.
S tímto postupem nesouhlasím a prosím o radu.
Uvádíme doslovné znění z podmínek společnosti:
"Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou z toho, že jste zvolili jiný druh dodání než námi nabízenou, nejvýhodnější standardní dodávku), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bude doručeno sdělení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro tuto zpětnou platbu použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebylo výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou z důvodu této zpětné platby účtovány náhrady.
Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě."
I pokud by tedy společnost disponovala prokazatelným souhlasem spotřebitelky spolu s tím, že ji informovala o tom, že v případě užívání služeb před koncem 14 denní lhůty dojde k ponížení vracené částky, stejně by musela vrátit takřka vše, protože spotřebitelka odstoupila od smlouvy v podstatě ihned.
Navíc je v daném případě otázkou, zda měla společnost vůbec oprávnění strhnout tak vysokou částku.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vrácení neoprávněně zadržované částky a ukončení členství spotřebitelky tak, jak spotřebitelka požaduje. Pokud se věc rychle nevyřeší, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na svou banku s žádostí o tzv. chargeback (v podstatě reklamace karetní transakce).
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.