Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer, dnes 27.1.2020 mezi 11.20-13.20 mi měl být doručován balík. Váš kurýr nezvedá ani telefon, ani se neozval, jestli se třeba něco nestalo... A po náhledu na sledování balík (na internetu) jsem našla, že příjemce nebyl zastižen ve SLUŠOVICÍCH! 1. Moje adresa je udávaná na Březovou u Uherského Brodu i s PSČ! Za 2. Proč zaměstnáváte takové lidi co se s prominutím na balík vyse***. Jsem chapava, kdyby se něco stalo, beru OK, ale nedát ani vědět, škoda ze nebyla jinčí možnost přepravy, hned bych volila jinak, stojí to tolik peněz a ještě se ani nikdo neuráčí ozvat.. Už se nám to stalo jednou a teď znova, celá dopravní společnost by měla si měla hlídat, koho zaměstnává.. Zdvořilostní slova zde ani nejdou použít, protože takové chování k lidem ze strany zaměstnanců nemůže obsahovat takové slova. Věřím a pevně doufám v rychlou nápravu..
Prosím Vás neutočím na Vás, ale žádám po vašem zaměstnanci, který má můj balík u sebe, aby ho doručil následující den 28.1.2020. Za tuto službu jsem si zaplatila a rada bych byla, aby byl balík obdržen v pořádku a co nejdříve. Děkuji Horáková Nicola
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.