Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 19.1.2020 jsem zaplatila premium členství na rok s uváděnou cenou 99 Kč a místo toho mi strhli 4 752 Kč. Nešlo dokonce ani o (nevědomé) prodlužování členství, ale o první platbu.
Dne 26. 1. 2020 jsem poslala emailem výpověď bez udání důvodů do 14 dnů a tu mi neuznali, prý jsem jejich služeb již využila a jako vstřícný krok mi za rok již žádnou částku nestrhnou...
V potvrzujícím mailu aktivace premium členství přišly i pokyny pro výpověď do 14 dnů("Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit."), domnívám se tedy, že je právo na mé straně.
Přikládám odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 19/01/2021 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Kromě zrušení Premium účtu žádám také vrácení neoprávněné platby.
be2 Premium členství
Kladné vyřízení výpovědi
Vrácení neoprávněně stržené platby
|
Tweet |
I kdyby došlo k využití služeb před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy, musel by být spotřebitel o tom, že v takovém případě možnost odstoupit od smlouvy nemá, předem poučen a zároveň by k takovému postupu musel udělit výslovný souhlas, jinak postup není možný (§ 1837 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Navíc, i kdyby k udělení souhlasu řádným způsobem došlo, uvádějí všeobecné obchodní podmínky následující:
"Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě."
Společnost se tedy výslovně zavazuje vrátit v případě využívání služeb před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy alespoň poměrnou část provedené platby.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Nyní výpověď uznali, ale nechtějí ukončit ke dni podání výpovědi a "nabízí" mi členství měsíc, o což nemám zájem. Zatím bez odpovědi.
Přitom by to šlo vyřešit jedním emailem...
Emaily z výše uvedené adresy, na kterou se mám obrátit, se vrací.
Spotřebitelka nám formou e-mailu sdělila, že si přeje uzavření stížnosti s tím, že bylo dosaženo smírného řešení sporu k její celkové spokojenosti.