Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#39157Prodloužení smlouvy bez mého souhlasu na dalších 24 měsíců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před 5 lety

Tomáš Moravec

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám přenosný internet od společnosti Vodafone a teď v lednu mi skončila dvouletá vázcí doba a aniž bych dal souhlas k prodloužení smlouvy na dalších 24 mesíců, udělal tak operátor automaticky.


Požadované řešení

Dle mého názoru je toto automatické proložení neplátné vezmu-li v úvahu novelu Zákona o elektronických komunikacích platnou od 2.září 2017.

Předem děkuji za odpověď,
Tomáš Moravec


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 08:39, před 5 lety

Podle zákona o elektronických komunikacích je k automatickému prodloužení smlouvy na dobu určitou nutný výslovný souhlas spotřebitele. Pokud spotřebitel s prodloužením nesouhlasil, mění se smlouva po uplynutí sjednané doby automaticky na smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2020 19:50, před 5 lety

Dobrý den, pane Moravče,

rádi situaci, kterou jste popsal, prověříme. Obrátit se na nás můžete prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně písemnou reklamací zaslanou na adresu Vodafone Czech Republic, a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 10:46, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 12:58, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.