Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
mám přenosný internet od společnosti Vodafone a teď v lednu mi skončila dvouletá vázcí doba a aniž bych dal souhlas k prodloužení smlouvy na dalších 24 mesíců, udělal tak operátor automaticky.
Dle mého názoru je toto automatické proložení neplátné vezmu-li v úvahu novelu Zákona o elektronických komunikacích platnou od 2.září 2017.
Předem děkuji za odpověď,
Tomáš Moravec
|
Tweet |
Podle zákona o elektronických komunikacích je k automatickému prodloužení smlouvy na dobu určitou nutný výslovný souhlas spotřebitele. Pokud spotřebitel s prodloužením nesouhlasil, mění se smlouva po uplynutí sjednané doby automaticky na smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou.
Dobrý den, pane Moravče,
rádi situaci, kterou jste popsal, prověříme. Obrátit se na nás můžete prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně písemnou reklamací zaslanou na adresu Vodafone Czech Republic, a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.