Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes jsme čekali doma na zásilku č. 40758335214, řidič se nedovolal, ale následně po 5 minutách již nezvedl telefon, ani následující hodinu, co jsem se mu pokoušel dovolat, telefon nezvedal. Zásilku uložil na Parcelshopu několik kilometrů daleko, která má otevřeno jen do 15:30, pro pracujícího člověka je tedy vyzvednutí nemožné. Ačkoli jsme byli doma, řidič k nám vůbec nepřijel a zásilku se nepokusil doručit. Volal jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že řidič nepochybil, když se zásilku nepokusil doručit. Jelikož to není poprvé, je jasné, že řidič zásilky nedoručuje běžně, naposledy se zásilka uložená na Parcelshopu ztratila a na peníze jsem čekal 3 měsíce...
Absolutní nespolehlivost služeb!
Doručení zásilky na uvedenou adresu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.