Společnost


AKSAMITE nábytek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3917Neuznaná Reklamace ze dne 29.1.2013 zápis o prohlídce č.201302008

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2014, před 10 lety

Věra Trejbalová

Znění stížnosti

V lednu 2013 jsme si zakoupili sedací soupravu AMÁTO 15 za 39.000,- Kč. Ihned po dodání jsme sedací soupravu reklamovali na špatné provedení a deformace potahové látky na všech i malých plochách a to tak, že deformace po použití zůstavají viditelné. Výrobce soupravu odvezl a vrátil s informací, že látku dopnul, což ale nedoporučuje výrobce provádět z důvodů deformací hran sedacích polštářů a přepínání švů. Na deformace neměla provedená úprava vliv, problém přetrvává. Od té doby jsme provedli nesčetný počet pokusů se nějak s výrobcem domluvit
(telefonicky, emailem, kospondencí)ale výropbce již nereagoval, pouze jedním dopisem, že reklamace se zamítá. Sedací souprava je prokazatelně špatně vyrobena, což ztvrdil i soudní znalec v oboru.
Nezbývá než udělat poslední krok dát výrobce k soudu k čemuž ovšem obyčejný člověk nemá dnes totiž odvahu.
Takže závěr: zaplať zákazníku 40.000,- kč za relativně malou sedací soupravu s příplatky za provedení ve vysoké kvalitě a když přijdou problémy tak neobtěžuj.
My jsme si vybrali zmíněnou firmu proto, že jsme viděli několik sedacích souprav zhotovených firmou AKSAMITE a výrobky se nám opravdu líbí. Ale žádný výrobek nevykazoval podobné deformace potahové látky jako ta nám dodaná.
Ještě jsme si připlatili za prodlouženou záruku za výrobek.


Produkt

AMATO 15 2P_1UDL+taburet Amato, potahová látka DOCD4 Italveluti


Požadované řešení

Tady bohužel není mnoho variant k řešení, vzhledem k vychvalované kvalitě české ruční výroby, poměrně vysoké ceně a dodaného výrobku s neodstranitelnou vadou , požadujeme odstoupení od smlouvy a navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 10:41, před 10 lety

Má-li spotřebitel k dispozici znalecký posudek, je nutné s ním seznámit prodávajícího a požadovat nárok dle závěrů uvedených v posudku. Tento nárok doporučujeme vznést písemně (dporučeně, nejlépe s dodejkou). Nebude-li prodávající respektovat znalecký posudek, bude nutné se nároku opravdu domáhat u soudu. V této souvislosti upozorňujeme spotřebitele na skutečnost, že také záleží na datu posudku. Z dostupných informací vyplývá, že reklamace byla zamítnuta již v lednu 2013. Od této doby uplynula již dlouhá doba. Tento fakt může hrát v neprospěch spotřebitele, obzvlášť pokud je i posudek pozdějšího data. Posudek by totiž měl následovat co nejdříve po zamítnutí reklamace, aby zachycoval stav výrobku v době, kdy byla reklamace uplatněna. Ale také záleží na samotné povaze vady, kdy může být zřejmé, že je vada na výrobku od počátku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:06, před 10 lety

Společnost AKSAMITE nábytek s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.