Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
5 mesicu zadam a mam radne vyplnen dotaznik , pokazde je me sdeleno ze kod prijde do 7 dnu ,
delatete jsi blazny z lidi !
USKUTECNENI !
|
Tweet |
Pro neurčitost stížnosti poskytujeme níže jen velmi obecnou odpověď. Pokud chce spotřebitel svou stížnost ještě upřesnit, resp. zpřehlednit, může tak učinit prostřednictvím podání nové, přepracované a srozumitelné stížnosti.
Pokud se poskytovatel služby zaváže poskytnout žadateli přístupový kód a neučiní tak, jedná v rozporu se smluvním ujednáním. Pokud tímto svým jednáním způsobí spotřebiteli škodu, je povinen k její úhradě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.