Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39178Nevrácení peněz za neposkytnuté ošetření společností Medik Haus s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před 5 lety

Blanka Hanslianová

Znění stížnosti

Dne 5.9. 2019 jsem zakoupila poukazy na laserové ošetření v celkové částce 7 350,- Kč. Původně jsem byla objednána na ošetření dne 25.11. 2019 a už na tento termín jsem čekala velmi dlouho (od začátku října) údajně z důvodu oprav laserového přístroje. I v současnosti mně není možno přidělit v dohledné době termín na ošetření, neboť klinika dle svého vyjádření nemá laserový přístroj k dispozici. Přesto ošetření na svých stránkách stále nabízí.

Z důvodu nemožnosti splnit předem uhrazenou službu jsem dne 12.12.219 reklamovala požadovanou službu a žádala vrácení peněz. Peníze jsem dosud neobdržela a údajně je případ v řešení finančního oddělení. V případě, že reklamace nebude kladně vyřízena, jsem rozhodnuta podat stížnost na obchodní inspekci za nekalé obchodní praktiky, neboť ošetření laserovým přístrojem je stále nabízeno a klienti jsou systematicky obelháváni a případně řešit případ soudní cestou.


Produkt

laserová epilace


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 10:43, před 5 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v ujednaném čase nebo v jakosti, jež inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 22:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.