Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2018 byla zakoupena pernamentka do krytého bazénu v Trutnově. Nikdo mě neupozornil na případná pravidla ani na délku platnosti pernamentky na 10 hodin. Na pernamentce samotné je uvedeno: ,, Platnost 6 měsíců od prvního vstupu".
Bohužel díky zdravotním potížím jsem nebyl schopen do letošního roku začít chodit plavat. Když jsem se pokoušel tuto pernamentku tento měsíc využít, pokladní mě odmítla, že prý jsou nová pravidla, o kterých informovali na webových stránkách a má pernamentka v hodnotě 380Kč je neplatná, nemohu dostat peníze zpět, ani jim doplatit rozdíl v novém ceníku. Je nutné koupit pernamentku novou. A starou mám dle paní pokladní vyhodit.
Pernamentka do krytého bazénu
Rád bych dostal své peníze za pernamentku zpět, případně svou pernamentku využít.
|
Tweet |
Byla-li spotřebiteli při koupi garantována platnost permanentky na dobu šesti měsíců od prvního vstupu, je touto dobou platnosti poskytovatel permanentky vázán. Došlo-li v průběhu doby k jednostranné změně podmínek, za kterých může být permanentka uplatněna, jsou tyto změny vůči spotřebiteli účinné pouze pokud byly naplněny všechny podmínky předpokládané v § 1752 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jednostranná změna podmínek musí být spotřebiteli předem smluveným způsobem oznámena s tím, že spotřebitel musí mít právo takovéto změny odmítnout a závazek z tohoto důvodu vypovědět. Pouhé zveřejnění změny podmínek, za kterých se bude plnění poskytovat, není dostačující z hlediska formy oznámení změny vůči spotřebiteli. Z tohoto důvodu nejsou podle našeho názoru změny v podmínkách vůči spotřebiteli účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.