Společnost


Pratenorm s.r.o.

Počet nahlášených stížností:342
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 49 stížnostech.

#39183Poplatek za registraci/emailovou podporu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před 5 lety

Aleš Kubínek

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel nikdo ze společnosti nereaguje na moje emaily ani telefonáty, proto bych rád napsal žádost zde, či se zeptal na to, že když nikdo nereaguje, zda se to dá považovat za kladné vyřízení žádosti.

Vážený pane V.,

rád bych Vás touto formou slušně požádal o prominutí poplatku dle fakturace z emailu. Můj důvod je ten, že jste mi zaslali informace k dražbě, nicméně tato dražba se nekonala z důvodu "DRAŽBA ZRUŠENA, dlužná částka byla uhrazena" a tím pádem jsem se ani této dražby nemohl zúčastnit. Rád Vašich služeb opět využiji do budoucna, pokud se naskytne obdobná nabídka k dražbě v Opavě a já tam budu stále hledat byt, ale věřím, že nyní mi tento poplatek prominete z výše uvedeného důvodu. V případě potřeby nějakých dalších informací z mé strany, tak mne neváhejte kdykoliv kontaktovat.

Předem Vám velice děkuji za vstřícnost a pochopení a přeji příjemný zbytek dne,

--
Aleš Kubínek
ales.kubinek (at) email.cz


Produkt

Registrační poplatek/poplatek za emailovou podporu.


Požadované řešení

Prosím o storno poplatku a faktury č. 6722667 a zaslání případně oficiálního stanoviska i na můj email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 17:39, před 5 lety

V řešené věci spotřebitel uhradil společnosti peněžní částku za protiplnění, které dle obchodních podmínek (resp. ceníku v nich uvedeném) spočívá v: "... zajištění informací ke klientem poptávané dražbě, e-mailová podpora - 5.000 Kč." Případné konání či nekonání aukce s tímto poplatkem nesouvisí.

Nicméně než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2020 21:46, před 5 lety

Dobrý den pane Kubínku,

v jakém časovém termínu byla předmětná dražba zrušena ode dne, kdy jste od nás obdržel dokumenty v rámci služby exekuční dražby.

Děkujeme za odpověď v rámci této platformy.

S-drazby.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2020 08:56, před 5 lety


Aleš Kubínek

Dobrý den,
Děkuji za reakci. Nevím přesně, kdy byla dražba zrušena, jen vím, že když jsem se na ni díval cca 10-14 dní po komunikaci s vámi, tak již byla ukončena a já se tudíž ani nemohl přihlásit. Bohužel nevím, kdy přesně se zrušila.

Děkuji předem za emailové potvrzení prominutí poplatku. Přeji pěkný den, Aleš Kubínek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 17:01, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se mu do dnešního dne nikdo nevyjádřil. Stížnost proto opět přeřazujeme na společnost a zdvořile ji žádáme o reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2020 17:31, před 5 lety

Dobrý den, jelikož nejsme dražebníkem ani vyhlašovatelem dražby, kdy o této skutečnosti je informován každý náš klient před samotnou registrací, není v naší odpovědnosti zda bude dražba v budoucnu odročena, či zrušena. Z naší strany došlo ke splnění uzavřené smlouvy a to poskytnutím předmětných informací. Pokud by došlo ke zrušení dražby v krátkém termínu po obdržení plnění je to pro nás důvod pro přezkoumání žádosti o odpuštění poplatku. Ale jak uvádíme shora, nikde se ve smluvním vztahu nezavazujeme k tomu, co nejsme schopni ovlivnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2020 18:47, před 5 lety


Aleš Kubínek

Dobrý den,
Děkuji za informace. Rozumím tomu a chtěl bych Vás tímto požádat o přezkoumání žádosti o odpuštění poplatku, z důvodu zrušení dražby v krátkém termínu nebo s největší pravděpodobností ještě před samotnou komunikací s Vámi. Předem děkuji.

Přeji příjemný zbytek dne, Kubínek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2020 00:21, před 5 lety

Dobrý den pane Kubínku, vzhledem k posouzení Vašeho případu a vzhledem k Vaší slušné komunikaci se Vaší žádostí o prominutí poplatku vyhovuje ve 100%. Výzvu k úhradě berte jako bezpředmětnou. Mějte se dobře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2020 00:21, před 5 lety

Dobrý den pane Kubínku, vzhledem k posouzení Vašeho případu a vzhledem k Vaší slušné komunikaci se Vaší žádostí o prominutí poplatku vyhovuje ve 100%. Výzvu k úhradě berte jako bezpředmětnou. Mějte se dobře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2020 07:08, před 5 lety


Aleš Kubínek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, velice děkuji za vstřícnost a pochopení a kladné vyřízení. Přeji pěkný den, Kubínek