Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#39186Neuskutečněný nákup mobilu -akce "za vysvědčení -"do 31.1.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před 5 lety

tomáš neumann

Znění stížnosti

Vážení ,
Dne 28.1 jsem si ze své předplacené karty O2,

z mobilního čísla /viz reference/ zarezervoval mobil Xiaomi Redmi 8 T , rezervace číslo : 471663/ prodejna Václavské nám .57/
-ve vaší akci se slevou za 3995 Kč -viz web O2 :

https://www.o2.cz/osobni/mobilni-telefony/xiaomi-redmi-note-8t.html

s tím že jako majitel předplacené karty jsem zákazníkem O2

více požadavků v podmínkách akce na vašich stránkách :

https://www.o2.cz/osobni/mobilni-telefony/xiaomi-redmi-note-8t.html

NENÍ !!!!!

Na prodejně mi bylo s omluvou sděleno , že na slevu nemám nárok, ta že se týká jen zákazníků s určitými tarify /prodejce to četl z vaši firemních stránek , které zákazníkovi nejsou dostupné.
Domnívám se že jste mě tím uvedli v omyl a zbytečně jsem musel vážit cestu do prodejny, navíc se domnívám že na uvedenou slevu mám dle webových stránek O2 nárok.
Obracím se proto na Vás a zároveň na mediátora sporů Dtest a žádám Vás jako vysvětlení, tak i o nápravu vzniklé situace .


V Praze dne 28.1. Tomáš K .Neumann


Produkt

Xiaomi Redmi Note 8T 64GB Dual SIM


Požadované řešení

uznat nárok na slecu a prodat mobil za cenu uvedenou na webu O2 -3995 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:36, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu spotřebiteli poskytnout (resp. ho poskytnout za původně slibovanou cenu) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Předpoklady pro udělování slev, různých poukazů atp. jsou vnitřní věcí dané společnosti a řídí se jejími podmínkami, kterými je však společnost po učinění nabídky ve vztahu ke spotřebiteli sama vázána.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2020 09:43, před 5 lety

Hezký den,

mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně vámi uvedená sleva je poskytována v rámci programu O2 Extra výhody, kde je vždy uveden také podrobný popis podmínek čerpání konkrétní slevy.

Popis každé takové výhody je možné najít na www.o2extravyhody.cz v Sekci telefony a zařízení, k vámi zvolenému telefonu bylo možné popis výhody najít zde: https://bre.is/RDwhBJdH, kde je také uvedené, jaký tarifů se možnost čerpání slevy týká.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 10:37, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 17:13, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.