Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 8.7.2014 jsem měla schůzku s obchodním zástupcem a sliboval do 2 dnů od podpisu smlouvy na ůvěr,že budu mít peníze na účtě. Dnes je 30.7.2014 a peníze stále nepřišli a když jsem volala na zákaznickou linku tak stále slibují. Ještě jsem obchodnímu zástupci dala při podpisu slouvy 7000Kč. Chtěla jsem je od nich vrátit ale přišel mi dopis ze mi peníze nevrátí naopak jsi naúčtovali za zprostřetkování o 1192Kč navíc s tím že tito peníze jim nemám posílat.
Poskytnutí ůvěru
Chtěla bych aby mi vrátili těch 7000Kč,které jsem jim dala a o které se nezákonně obohadili. Jsem na rodičovské dovolené a tyto peníze nám chybí.
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena smlouva, ve které se společnost zavazuje plnit po poskytnutí zálohy, neplněním se ocitá v prodlení. V takovém případě je nutné společnost písemně vyzvat a poskytnout jí přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti poskytnout půjčku či úvěr. Nesplní-li společnost v této lhůtě svou povinnost, spotřebitel může od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva zruší a společnost bude povinna vrátit spotřebiteli zaplacenou zálohu.
V tomto případě záleží i na skutečnosti, zda je uzavřena písemná smlouva, kde jsou uvedeny práva a povinnosti smluvních stran a zda má spotřebitel potvrzení o zaplacení zálohy.
Je-li poškozených více, je možné s ostatními poškozenými zvážit podání trestního oznámení.
Společnost Tanytia Group s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.