Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39198Nemám možnost vrácení ani výměny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 5 lety

Hana Bírešová

Znění stížnosti

Dne 1.10.2019 jsem objednala bundu a také obratem zaplatila (999,-, zboží přišlo dne 17.12.2019, přišla mi zpráva o čekací době až 60 dnů, následně jsem od smlouvy odstoupila písemně, požadovala částku zpět, ale bezúspěšně. Bunda přišla 17.12.2019, bohužel střih ani kvalita neodpovídaly, byly krátké rukávy a celkově bunda byla nekvalitně zhotovena v poměru k zaplacené částce (cena takového výrobku odpovídala max 10 % platby). Proto jsem ještě ten den (17.12.2019) bundu odeslala zpět na adresu společnosti dle informací na web.stránce, s poštovným 91,- (CUPIDI BELLATOR HOLDING CO s.r.o., Biskupský dvůr 1154, 11000 Praha Nové Město) a zároveň odeslala online vratný reklamační protokol a také tištěný podklad v balíku se zbožím. Bohužel v sobotu 21.12.2019 mi pošta zásilku vrátila zpět se zprávou ADRESÁT NEZNÁMÝ. Obratem jsem znovu odeslala online reklamační protokol i s fotografiemi jak zboží tak balíku.
Od té doby píši několikrát reklamační zprávy, bohužel bez odezvy. V případě, že nemohu dostat peníze zpět, ráda bych alespoň zboží vyměnila za větší velikost, v tomto případě je mi zboží k ničemmu a peníze také nemám.


Produkt

název objednaného zboží: Krásná zimní teplá bunda Nero - Il nero, M Barva: Il nero, Velikost: M, _reduced_stock: 1, číslo objednávky: 329260


Požadované řešení

Požaduji vrácení zaplacené částky alespoň za bundu, tj. 999,- a nebo výměnu za větší velikost, pak zboží mohu použít možná na procházky do lesa a doufat, že v bundě nikoho nepotkám.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2020 08:35, před 5 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitelka dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnila možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitelka ještě nevrátila zboží nebo neprokázala jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebitelce. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschovala.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebitelce.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 22:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.