Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Tento výrobek je inzerován Wigoshopem, nesplnuje to co uvádí- žádné vlny naopak skříplé vlasy a nebo rovnání vlasu. Kulma má dělat vlny. Tento Wigoshop vůbec nepíše o produktu v českém jazyce, je bez návodu, bez faktury a zároveň' nepíše o produktu kde a kým byl vyroben a že se jedná o Slovinskou firmu atd..... Výrobek vracím zpět.
2-1 Hair Curling Iron Hair Straightener model QL- 105
Okamžité vrácení peněz.........
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazník má právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prijatia balíku. Tak sa stalo aj v tomto prípade. Požiadavka bola úspešne vyriešená.
Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den dTeste :) po urputném boji ..... :) vše v pořádku, měla bych mít na účtu vrácené peníze......zatím nedošly, je to otázka několika dní. Komunikace ze strany firmy o vrácení peněz byla dobrá. Pokud -li peníze nedojdou ozvu se. Přeji mnoho zdraví v tomto pro nás těžkém období.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda se vše podařilo vyřešit smírnou cestou.
Hodnocení: