Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39206Upominka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 5 lety

Petr Kozemsky

Znění stížnosti

Dobrý den patřím mezi ostatní co se nechali nachytat od společnosti Be2S.á.r.l.
Potřeboval bych pomoct jak zaplatit tu jejich stupidní platbu a zrušit premium účet a jak nechat u nich zrušit všechno abych měl již nadále od nich pokoj.
Tudíž prosím o pomoct kam co zaslat jak platbu tak žádost o zrušení premium účtu abych měl pokoj od těch podvodníků děkuji.


Požadované řešení

Jak vypovědět a zrušit účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2020 11:56, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2020 01:03, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2020 06:21, před 5 lety


Petr Kozemsky

Již včera jsem jim odeslal poštu na jejich adresu a poslal email na zakaznickyservis@be2.cz niní čekám jak se vyjádří.
Už se jich chci zbavit ať mám v osobním životě klid od těhlech podvodníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 08:06, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2020 11:43, před 5 lety


Petr Kozemsky

Ticket#2020012810027461]
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Uhraďte prosím částku (uvedenou v upomínce) prostřednictvím služby PayPal (www.paypal.com) pomocí funkce “Poslat platbu”.
Proveďte platbu na následující e-mailovou adresu (což je náš PayPal účet):

paypal@be2.com
Zpráva pro příjemce: >> 198102258 <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<

Pokud s provedením platby prostřednictvím služby PayPal budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás na adrese paypal@be2.com.
Na vyžádání Vám přes PayPal zašleme personalizovanou žádost o platbu.

Pokud platbu nemůžete provést prostřednictvím služby PayPal, můžete pohledávku uhradit také bankovním převodem na následující bankovní účet:
Společnost: be2 Sarl
Banka: UNICREDIT BANK AG (HYPOVEREINSBANK)
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT – BIC: HYVEDEMMXXX
Zpráva pro příjemce: >> 198102258 <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<

Adresa banky:
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaberstraße 3
80333 Mnichov, Německo

Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky. Kromě toho budete moci využít zbývající dobu předplatného nebo svůj účet smazat.

Uhrazením nezaplacené částky považujeme záležitost za uzavřenou.
Máte-li jakékoliv dotazy, přečtěte si prosím upomínku nebo předchozí e-maily, které jsme Vám zaslali. Jsme přesvědčeni, že jsme situaci jasně vysvětlili. Nezaplacený poplatek nemůžeme prominout ani snížit.

S pozdravem,

Jana Hájková


Pokud Teda chápu já jim pošlu peníze a oni to vymažou jenom členství Kréty dlužím ale účet poběží nadále?
Ale už nebudou v budoucnu chtít žádný peníze?
I přes to že jsem jim psal že chci účet zrušit?
Tudíž když odešlu peníze vše bude uzavřeno a žádný další poplatky těmhle podvodníkům už platit nebudu muset a oni na mě nic zkoušet nebudou moci?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 10:47, před 5 lety

To, na co se ptá spotřebitel, ze sdělení společnosti vyplývá. Pokud se spotřebitel rozhodne částku zaplatit, i když je nárok společnosti na ni nanejvýš sporný, doporučujeme v souvislosti s tím zopakovat požadavek na potvrzení vypořádání všech závazků a ukončení členství, a to včetně výmazu osobních údajů spotřebitele.

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 22:45, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2020 20:53, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.