Společnost


Prevely s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3921Již dopředu neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2014, před 10 lety

Lenka Baselová

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera jsem se setkala s neprofesionálním chováním personálu této prodejny. Vyslechla jsem si vzápětí po předložení zboží, že mi ho dáma na reklamaci pošle, ale že dozajista nebude uznána.
Nejspíš paní prodavačka sepisuje posudky sama doma na koleni.
Reklamuji šaty z hedvábí, které je přichyceno po stranách ke spodničce z pružné viskózy. V místech, kde je hedvábí a viskóza prošita, materiál polevil a vyjel ze švů po obou stranách.
Paní mi na místě začala tvrdit, že jsem zboží poškodila úmyslně nějakým předmětem, že je látka násilně vytržena atp.
Čekám tedy na výsledek a zboží v případě neúspěšného reklamačního řízení podám k posouzení odborníkem.


Produkt

Zelené vrstvené šaty z hedvábí italské výroby


Požadované řešení

Předání zbožíznalci, švadleně.
Profesionální přístup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 10:26, před 10 lety

Předmětem reklamace je posouzení, zda se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. Na běžné opotřebení nebo mechanické poškození se záruka nevztahuje. V případě, že bude reklamace zamítnuta, musí být písemně odůvodněna. Toto odůvodnění je poté vhodné předložit soudnímu znalci, pokud s ním spotřebitel nesouhlasí, aby se k němu mohl odborně vyjádřit. Znalec by se měl dále vyjádřit k existenci a povaze vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:05, před 10 lety

Společnost Prevely s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.