Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera jsem se setkala s neprofesionálním chováním personálu této prodejny. Vyslechla jsem si vzápětí po předložení zboží, že mi ho dáma na reklamaci pošle, ale že dozajista nebude uznána.
Nejspíš paní prodavačka sepisuje posudky sama doma na koleni.
Reklamuji šaty z hedvábí, které je přichyceno po stranách ke spodničce z pružné viskózy. V místech, kde je hedvábí a viskóza prošita, materiál polevil a vyjel ze švů po obou stranách.
Paní mi na místě začala tvrdit, že jsem zboží poškodila úmyslně nějakým předmětem, že je látka násilně vytržena atp.
Čekám tedy na výsledek a zboží v případě neúspěšného reklamačního řízení podám k posouzení odborníkem.
Zelené vrstvené šaty z hedvábí italské výroby
Předání zbožíznalci, švadleně.
Profesionální přístup.
|
Tweet |
Předmětem reklamace je posouzení, zda se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. Na běžné opotřebení nebo mechanické poškození se záruka nevztahuje. V případě, že bude reklamace zamítnuta, musí být písemně odůvodněna. Toto odůvodnění je poté vhodné předložit soudnímu znalci, pokud s ním spotřebitel nesouhlasí, aby se k němu mohl odborně vyjádřit. Znalec by se měl dále vyjádřit k existenci a povaze vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Prevely s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.