Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zboží zaplaceno 30.11.2019. Nedodáno a není snaha dodavatele vysvětlit zpoždění.Variabilní symbol 102285/172 částka 616,00 Kč posláno na účet 2900295296/2010. Od zaplacení je to 60 dnů !!!!!
Objednám si ve stejné hodnotě náhradní t.j. jiné zboží. Čekám na potvrzení nebo řešení z Vaší strany Jedličková
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, var. symbol nebo č. objednávky je 102285/172 Jedličková
děkujeme za zaslání ale tato objednávka č.102285172 je zrušena kvůli nezaplacení. Pokud proběhla platba prosíme o zaslání potvrzení o platbě pro dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, není problém odeslat poštovní poukázku jako doklad o zaplacení. Nabízí se otázka : máte přehled o zaplaceném a nedodaném zboží ?????? k čemu jste přiřadili došlé peníze , někde Vám musí přebývat !!!!!! Mám návrh na řešení "udělám novou objednávku a pošlu Vám rozdíl mezi starou a novou cenou " Snad to do vánoc stihnete vyřešit jedličková kopii o zaplacení zboží Vám pošlu doporučeně
děkujeme za zpětnou vazbu, stačí když zašlete pouze fotografii o provedené platbě sem. Situaci poté prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
vážená slečno nebo paní Kateřino, Vy si snad ze mne děláte legraci. Před týdnem jsem Vám poslal fotokopii poštovní poukázky o zaplacení objednaného zboží a návrh na vyřešení Vašeho obchodního kiksu. No a Vy za týden chcete totéž. Navíc jsem tyto doklady poslal doporučeně, takže jste to musela dostat do vlastních rukou. Dochází mi trpělivost , takže už je to jen ne Vás !!!!!!! Jedličková
prosili jsme Vás o zaslání fotografie potvrzení o platbě jako přílohu do této konverzace. Bohužel jsme zatím neobdrželi žádnou zprávu o tom, že by nějaké potvrzení dorazilo. Pro rychlé dořešení situace prosíme o zaslání potvrzení.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
To co tady předvádíte, tak to je vrchol. Máte tam, podle mého mínění takový b----l, že bud nečtete došlou poštu, nebo ji házíte do koše. V doporučeném dopise, adresovaným paní Kateřině K./ proč neuvádí celé příjmení/ jsem Vám poslal fotokopii poštovní poukázky i s kopii případné nové objednávky a návrh na vyřešení našeho sporu.Jak můžete tvrdit,že jste nedostali od nás zprávu. Kdo u Vás podepisuje doporučený dopis ????? Kolik těch Kateřin K. tam máte nebo je to úmysl nepřebírat doporučenou poštu????? Jedličková
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
zákazníky vždy prosíme, aby fotografii podacího lístku zasílali do emailu, aby předešlo k takovýmto situacím.
Prosíme Vás tedy o zaslání fotografie podacího lístku k rychlému dořešení celé situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý večer, poslali jsme firmě požadované a byli jsme ubezpečení, že nám zboží dodají. No a neděje se nic!!!!! Takže čekáme a doufáme. Pro nás je to ponaučení, že už nikdy neprovedeme platbu za objednané zboží dopředu.Počkáme pár dnů a potom už budeme postupovat podle zákona..... Jedličková
již v předchozí zprávě jsme Vás informovali o zaslání fotografie podacího lístku sem jako přílohu pro rychlé dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, objednané zboží je dodáváno po kusech.Snad dodají vše objednané. Pro nás je to ponaučení v tom, že už v žádném případě nebudeme platit dopředu !!!!!!!Jedličková
položky z Vaší objednávky jsou doručovány jednotlivě v několika zásilkách, abychom předešli proclení a poštovné pro Vás bylo opravdu zdarma.
Vaše zásilky byly odeslány a zbývající zboží, které Vám ještě nebylo doručeno, je stále na cestě k Vám.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: