Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#39210Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 5 lety

Marie Jedličková

Znění stížnosti

zboží zaplaceno 30.11.2019. Nedodáno a není snaha dodavatele vysvětlit zpoždění.Variabilní symbol 102285/172 částka 616,00 Kč posláno na účet 2900295296/2010. Od zaplacení je to 60 dnů !!!!!


Požadované řešení

Objednám si ve stejné hodnotě náhradní t.j. jiné zboží. Čekám na potvrzení nebo řešení z Vaší strany Jedličková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2020 12:23, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2020 08:45, před 5 lety

Dobrý den,
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2020 09:04, před 5 lety


Marie Jedličková

Dobrý den, var. symbol nebo č. objednávky je 102285/172 Jedličková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 08:47, před 5 lety

děkujeme za zaslání ale tato objednávka č.102285172 je zrušena kvůli nezaplacení. Pokud proběhla platba prosíme o zaslání potvrzení o platbě pro dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2020 09:05, před 5 lety


Marie Jedličková

Dobrý den, není problém odeslat poštovní poukázku jako doklad o zaplacení. Nabízí se otázka : máte přehled o zaplaceném a nedodaném zboží ?????? k čemu jste přiřadili došlé peníze , někde Vám musí přebývat !!!!!! Mám návrh na řešení "udělám novou objednávku a pošlu Vám rozdíl mezi starou a novou cenou " Snad to do vánoc stihnete vyřešit jedličková kopii o zaplacení zboží Vám pošlu doporučeně

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2020 13:34, před 5 lety

děkujeme za zpětnou vazbu, stačí když zašlete pouze fotografii o provedené platbě sem. Situaci poté prověříme.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2020 14:23, před 5 lety


Marie Jedličková

Dobrý den,
vážená slečno nebo paní Kateřino, Vy si snad ze mne děláte legraci. Před týdnem jsem Vám poslal fotokopii poštovní poukázky o zaplacení objednaného zboží a návrh na vyřešení Vašeho obchodního kiksu. No a Vy za týden chcete totéž. Navíc jsem tyto doklady poslal doporučeně, takže jste to musela dostat do vlastních rukou. Dochází mi trpělivost , takže už je to jen ne Vás !!!!!!! Jedličková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2020 12:01, před 5 lety

prosili jsme Vás o zaslání fotografie potvrzení o platbě jako přílohu do této konverzace. Bohužel jsme zatím neobdrželi žádnou zprávu o tom, že by nějaké potvrzení dorazilo. Pro rychlé dořešení situace prosíme o zaslání potvrzení.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2020 13:08, před 5 lety


Marie Jedličková

To co tady předvádíte, tak to je vrchol. Máte tam, podle mého mínění takový b----l, že bud nečtete došlou poštu, nebo ji házíte do koše. V doporučeném dopise, adresovaným paní Kateřině K./ proč neuvádí celé příjmení/ jsem Vám poslal fotokopii poštovní poukázky i s kopii případné nové objednávky a návrh na vyřešení našeho sporu.Jak můžete tvrdit,že jste nedostali od nás zprávu. Kdo u Vás podepisuje doporučený dopis ????? Kolik těch Kateřin K. tam máte nebo je to úmysl nepřebírat doporučenou poštu????? Jedličková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 15:58, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 08:33, před 5 lety

zákazníky vždy prosíme, aby fotografii podacího lístku zasílali do emailu, aby předešlo k takovýmto situacím.

Prosíme Vás tedy o zaslání fotografie podacího lístku k rychlému dořešení celé situace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 21:18, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2020 22:20, před 5 lety


Marie Jedličková

Dobrý večer, poslali jsme firmě požadované a byli jsme ubezpečení, že nám zboží dodají. No a neděje se nic!!!!! Takže čekáme a doufáme. Pro nás je to ponaučení, že už nikdy neprovedeme platbu za objednané zboží dopředu.Počkáme pár dnů a potom už budeme postupovat podle zákona..... Jedličková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:51, před 5 lety

již v předchozí zprávě jsme Vás informovali o zaslání fotografie podacího lístku sem jako přílohu pro rychlé dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2020 08:28, před 5 lety


Marie Jedličková

Dobrý den, objednané zboží je dodáváno po kusech.Snad dodají vše objednané. Pro nás je to ponaučení v tom, že už v žádném případě nebudeme platit dopředu !!!!!!!Jedličková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 08:47, před 5 lety

položky z Vaší objednávky jsou doručovány jednotlivě v několika zásilkách, abychom předešli proclení a poštovné pro Vás bylo opravdu zdarma.
Vaše zásilky byly odeslány a zbývající zboží, které Vám ještě nebylo doručeno, je stále na cestě k Vám.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2020 08:55, před 5 lety


Marie Jedličková

Hodnocení: