Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39214Nesprávné datum doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 5 lety

Anna Vaňková

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží u společnosti Lidl. Dnes 29.1.2020 v 1:28 hodin ráno mi přišel e-mail od PPL, že jste zásilku převzali a bude doručena v následujících dnech. Jelikož v běžných doručovacích hodinách bývám v práci, ihned po přečtení e-mailu v 8:30 hodin ráno jsem vyplnila formulář na změnu doručení, kde jsem si nastavila doručení v pátek 31.1.2020, aniž bych již měla informaci, kdy přesně mi bude balík doručen. Hned na to, v 8:40 mi přišel e-mail s potvrzením změny doručení balíku. Nicméně o půl hodiny později mi od Vás přišla SMS, že zásilka mi bude doručena dnes v čase 10-12 hodin. V 10:45 mi opravdu volal kurýr, že mi přivezl zásilku. Když jsem mu odpověděla, že momentálně nejsem doma a již jsem kvůli tomu založila žádost na změnu doručení, tak mi odpověděl, že o ničem nevěděl a zásilku mi doručí na parcelshop, načež byl hovor ukončen. Jelikož je parcelshop otevřen jen do 16:00, nemám možnost si zásilku vyzvednout, aniž bych byla nucena vzít si v práci dovolenou. Volal jsem proto na Vaši zákaznickou linku, kde mi paní odpověděla, že k pochybení kurýra nedošlo a se vzniklou situací již nelze nic dělat. Předpokládám že pochopíte, že já se taky nedokážu přizpůsobit během 2 hodin kdy doručení oznámíte a mám za to, že by tato informace měla dorazit alespoň den předem.


Produkt

Nevyhovující doručení zásilky


Požadované řešení

Doručení ve mnou požadovaném dni 31.1.2020, případně jiný den o němž budu informována předem.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2020 13:52, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 22:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.