Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, už po druhé se mi stalo, že mi balíček z Aliexpresu paní pošťačka násilím protlačila do schránky. Bálíčky jsou cca velké 10x15cm. Poprvé my dorazily rozbité náušnice, psala jsem tehdy přímo prodejci na Aliexpresu a zboží bylo v pořádku posláno, prodejce mi napsal, že zboží muselo být poškozeno u nás. Teď mi přišel prasklý kryt na mobil. Částky zboží nejsou tak vysoké, ale zamrzí to. Hlava mi szojí nad tím, jak se paní podaří narvat takto velký balík do mezery velké cca 3cm. Mám vše nafoceno. I kopii chatu s prodejcem o poškození zboží.
Balíky mi vždy přišly v pořádku, ale mám podezdření na poškození paní pošťačkou, při vhazování do schránky.
Alespoň omluvu a byla bych ráda za to, kdyby mi balíčky chodily nepoškozené.
|
Tweet |
Pokud Česká pošta eviduje podání zásilky, odpovídá samozřejmě za její ztrátu, poškození a také dokonce za úbytek jejího obsahu do výše uvedené ceny zásilky. U poškozené zásilky je oprávněný k podání reklamace její adresát i odesilatel.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman