Počet nahlášených stížností: | 86 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 33 |
Dnes jsem se nechala strhnout RYCHLOU HROU,z obrazovky tvrdí,že není co ztratit,i když nepřepojují a ůčtují 95 kč,za každé vytočení čísla.Provolala jsem nejmín 2000 kč.Chtěla jsem to pořešit na tel.zákaznického servisu, 283 025 025 ale je to neexistující číslo.Takže zase lež.Už toho je akorát,a já žádám nápravu.
Požaduji aby mé volání na č.906953333 nebylo zpoplatněno,a žádám o vyrozumění a omluvu.
|
Tweet |
Ceny telefonních linek (tzv. barevné linky) reguluje vyhláška č. 117/2007 Sb., o číslovacích plánech sítí a služeb elektronických komunikací. V daném případě se jedná o telefonní číslo pro zábavné služby pro dospělé. Obecně není zakázáno tyto linky užívat pro nabízení zábavných služeb.
Pokud spotřebitelka volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.