Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V níže položené části obce Ivaň 79823 okr. Prostějov (cca 60% obce)je signál na úrovni častých výpadků hovorů a to i pred domy ci v zahradách domů. Občané obce zvažují přechod ke konkurenčnímu operátorovi,u kterého nikdo z občanů v této lokalitě nemá problém.
Velmi slabý signál nebo nestabilní
Zesílení signálu,nebo alespoň navrácení na původní stav do 02/2019,správné nastavení antén vysílačů.
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět. Do jaké sítě se prosím ladí Váš telefon - 2G, 3G nebo 4G? Z popisu vyplývá, že situace trvá cca rok, ano? Probíhající hovory se úplně přeruší nebo jen není slyšet volaného/volajícího?
Abych mohl situaci blíže prověřit, napište mi prosím do sekce neveřejných údajů vaše telefonní číslo a o jakou konkrétní adresu se jedná.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, děkuji Vám za obecné vyjádření ke stížnosti.
Vzhledem k tomu, že tuto věc již začínáme řešit na zastupitelstvu obce, by bylo vhodné, abyste se obrátili přímo na Obecní úřad obce Ivaň 79823(https://www.obecivan.cz/kontakt), na kterém Vám jistě z uvolněných zaměstnanců zodpoví otázky k Vámi požadovaným detailům problémů našich obyvatel.
Protože na základě Vašeho vyjádření hledat obecnou a neznámou "sekci neveřejných údajů" je dosti zmatečné a pro ty, kteří se o tyto informace zajímají, jsou tímto vlastně neveřejné, je dobré se k tomuto postavit čelem, protože výpadek hovoru při výpadku signálu při volání první pomoci může být vskutku problém - nechci však přivolávat.. Proto odpovídám alespoň na jednu z mnoha uvedených: Občané používají zařízení, které si automaticky volí síť dle dostupnosti (2G;3G;4G) - nevidím důvod jako opatření po té uvádět nesmyslně "nastavení sítě pro příjem 2G v obci Ivaň" - to je jako kdyby se měly opice v ZOO vrátit zpět na stromy do divočiny či zpět přejít na pevné linky nebo telefonní budky, protože se prostě mají problém dovolat či pohodlně v obci být mobilní)..
Osobně používám 4G, problém je výpadek v průběhu hovoru "natvrdo" - po zpětném volání naháním signál různě po domě, zahradě, před domem či na dvorku a pokud je to vskutku důležitý hovor, raději volám ze služebního telefonu s konkurenčním operátorem..
Při příštím zasedání zastupitelů obce budeme zvažovat případné možnosti obrátit se přímo na příslušné úřady s prověřením tohoto problému, ale pevně věřím, že tuto abnormalitu v naší obci jakožto TOP operátor prověříte..
Opět opakuji, že naše obec je nejníže položená na okrese Prostějov a má skutku velké převýšení na krátké vzdálenosti v ní. Proto tedy předpokládám, že v době výstavby vysílačů se tato rizika s dostupností signálu v různých místech obce řešila - nejbližší vysílače cca 3,5 - 7 km od obce vzdušnou čarou, nemluvě o tom, že se větší částí obec nachází v důlku a druhou menší částí na kopci výškově cca výš než ostatní obce v okolí..
Děkuji,
Mlčoch Lukáš, občan obce Ivaň
Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci. Aby bylo možné situaci blíže prověřit, je potřeba doplnit nám konkrétní telefonní číslo, přesnou adresu (včetně čísla popisného) a ideálně i jednotlivé případy hovorů, které nejsou starší než 48 hodin, a informací, do jaké sítě se v dané době SIM karta hlásila.
Pokud nechcete údaje uvádět veřejně, můžete mi je poslat na email info@o2guru.cz s odkazem na tento podnět.
Zkusíte-li se přeladit krátkodobě do 3G sítě, evidujete stále potíže s výpadky hovorů nebo je situace lepší?
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
3G sit temer plny signal,725130180 (Emtecko - spada pod O2)vypadky v LTE (4G), signal velmi nizky a nestabilni..Pada stale (vypadek hovoru nebo nedostupny),avsak pokud jsme zde v siti LTE a mame resit prepnutim 2G/3G a pouzivame k tomu data, je zbytecne za tuto sluzbu dat tedy platit, vyuzivat ji (rychlost atd.).
Dobrý den,
děkuji za doplnění. Emtéčko je virtuální operátor v sítí O2, ale zákaznická obsluha je oddělena. Z tohoto důvodu nejsem s to blíže prověřit Vaše nastavení a doporučím Vám danou situaci řešit přímo s Emtéčkem.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
No jasne,mohl jsem si myslet ze takto budete postupovat..Osobne jsem cekal na hovor,ale zatim nikdo od vas nevolal..Na mem druhem telefonu pod operaterem O2 je tedy vazeny pane stejny problem,proto se obracim na Vas jako O2 a neresim tim virtualniho operatora.. Pripada mi,ze se tak trochu distancujete od problemu a odchazite od tematiky,vasim pozadavkem bylo jasne vlozit cislo-ze zavolate a ne to tady ihned takto detinsky sestrelit...Takze muj druhy telefon pod operatorem O2: +420 721 974 432. CEKAM TEDY NA OBJASNENI a hlavne telefonat..
Dobrý den,
poskytuji Vám pravdivé informace a mrzí mě, že máte pocit, že se distancuji od nějakého v řešení. V předešlé reakci jste mi uvedl číslo, které v naši databázi neeviduji a z tohoto důvodu jsem Vás odkázal na dořešení situace s vaším poskytovatelem.
Odkud prosím čerpáte informaci, že Vám má někdo od nás zavolat? Zde se podněty řeší písemnou formou.
Požádám Vás tedy ještě o doplnění konkrétní adresy, kde potíže evidujete a příklady hovorů, které proběhly v 4G sítí a došlo k rozpojení hovoru či nedostupnosti - tyto příklady uveďte prosím maximálně 48 hodin staré.
S díky
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Cislo mobilniho operatora ktere jsem uvedl jako prvni je pravdou,ze se jedná o virtualniho operatora ktery spada pod O2 vysilace.Dnes jiz reseno i primo s nim.Behem 48.hodin vam podam vypis neprijatych hovoru pod O2 cislem +420 721 974 432 v ramci nedostupnosti ci vypadku hovoru vcetne detailu ,at se jiz zacne neco konkretniho dit v zjistovani, kde je tedy chyba pripadne jaka budou opatreni,protoze pak nezbyva nic jineho nez vyuzit LTE od jineho poskytovatele nez O2 a to i spolecne s dalsimi obcany,kteri maji stejny problem v obci a tuto stiznost sleduji a zajimaji se o stav reseni a to i prave primo na verejnem zasedani obce..Nezlobte se,ale skutku takto kdybych resil reklamaci se zakaznikem v automotive,tak uz jej nemam..
Dobrý den,
já se na Vás vůbec nezlobím, situaci je možné blíže prověřit na základě doplněných údajů - o doplnění jsem Vás žádal již v rámci první reakce na Váš podnět. Na základě doplněných údajů bude podnět předán kolegům z technické podpory, kteří situaci prověří.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Doposud nikdo nic ze strany technicke podpory provozovatele O2 nic neproveril.. Nyni v dobe karanteny jsem zvedav,kdo kde z obyvatel bude po venku provadet "nahaneni" signalu v rezimu LTE... Situaci resim doma prepnutim site na rezim 3G/2G (takze jsme se vratili zpet na stromy) a cteme jen alibisticke blaboly o proverenich a plne funkcnosti ze strany dodavatele..
Dobrý den,
omlouvám se, ale ve Vaší reakci uvádíte, že čtete nějaké bláboly o prověření a současně v úvodu píšete, že nic prověřeno nebylo. Můžete mi prosím doplnit dané vyjádření, abych se s ním mohl seznámit?
V reakci ze 17.2.2020 také uvádíte, že mi doplníte výpis nepřijatých hovorů či výpadku hovoru včetně detailu - bohužel tyto informace se ke mě nedostaly. Můžete mi tedy doplnit data, která nebudou starší než 48 hodin?
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.