Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#39229Nespolehlivé zásilky, upomínky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 5 lety

Jaroslava Nekolná

Znění stížnosti

Už asi před pul rokem mi nepřišla zásilka a dostala jsem upomínku, zvýšenou o penále. I když jsem každou složenku platila, nyní mám zase upomínkovou složenku na a. 160107005 a 160107004 obojí na 499,- Kč ze dne 22.12.2019. Netuším, jak je možné 2 dodávky za jeden den s tím, že jsem ani jednu nedostala. V minulém případě jsem chtěla okamžitě všechny další dodávky stornovat, to prý nejde, až k nějakému datu. Nevím, proč by to nešlo, ale nějak jsem se dohodla, ale tentokrát okamžitě ruším veškeré dodávky a ani platit složenku a přistoupit na dobropis placené částky nehodlám. Poslední platba byla v 11/2019. Nekolná, z.č. 1601070


Produkt

tablety OMEGA


Požadované řešení

Nebudu složenku platit a okamžitě ruším veškeré dodávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 10:39, před 5 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice ("nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2020 11:30, před 5 lety

Vážená paní Nekolná,

pro tyto běžné zákaznické požadavky je nejlepší kontaktovat telefonicky zákaznickou linku.

Dovolte nám vysvětlit celou situaci.

V loňském roce jste si po telefonickém hovoru objednala dva jednorázové balíčky s produktem ArthroPrim rapid (2× 499 Kč) + dárek a poštovné a balné zdarma. Oba balíčky byly dne 20. 11. 2019 doručeny, viz pod. čísla DR2984700909U, DR2984728805U. Do DNEŠNÍHO DNE TYTO ZÁSILKY NEJSOU UHRAZENÉ, proto Vám bylo zasláno první upozornění a to 21. 1. 2020, nechápeme, jakou upomínku jste loni hradila, ale naší firmě to nebylo. Prosíme o úhradu upozornění, které Vám přišlo, není navýšené o žádné upomínkové poplatky.

Dále od nás pravidelně odebíráte granule pro kočku. Zde zbývá douhradit pouze poslední zásilka s VS 1020714009 - 279 Kč - splatnost je do 31. 1. 2020. Pravidelné zasílání granulí jsme zrušili.

Protokol o vyjmutí Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke a PetGourmet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2020 15:39, před 5 lety


Jaroslava Nekolná

Nevím, proč jste zrušili dodávky krmení z Petgourmet, když chci zrušit dodávky OMEGA 3. Dodávku, splatnou 31.1.jsem zaplatila 29.1. Nekolná, Plzeň

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 07:24, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2020 08:51, před 5 lety

Vážení paní Nekolná,

ke zrušení došlo, protože píšete, že chcete zrušit veškeré dodávky a ve stížnosti zahrnujete platbu z 11/2019, která proběhla na zákaznickém účtu PetGourmet.

Příště stačí telefonicky kontaktovat zákaznickou linku, tak, jak jste 30. 1. 2020 učinila, aby se vše vyřešilo během pár minut a nemuselo tak docházet k těmto nedorozuměním.

Prosíme o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2020 08:45, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 14:28, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.