Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Loňské léto, jsem si koupila v prodejně Guess v Plzni šortky, které stály 1.920,- kč. Měla jsem je na sobě pouze párkrát,vzhledem k tomu,že mám i jiné kraťasy, měla jsem je na sobě zhruba 4x. Za celou tu dobu,jsem je prala 2x a dodržela jsem postup údržby.Za tu dobu, se kraťasy neskutečně vytáhly v oblasti rozkroku.Když jsem je kupovala,seděly super. Teď si je obléknu a kraťasy mi odstávají v oblasti rozkroku a vypadá to opravdu hodně divně, prostě jsou nenositelné a leží ve skříni.Reklamace mi byla bohužel zamítnutá,ale já s ní nesouhlasím. Vzhledem k nositelnosti zboží a dodržování údržby je jasné,že není chyba na mé straně,ale na straně prodejce.
W32D35D5000-MEUS šortky.
Vzhledem k tomu, že je zboží neopravitelné, požaduji vrátit peníze.
|
Tweet |
V případě, že již uplynulo více než 6 měsíců od převzetí výrobku a spotřebitel s reklamací nesouhlasí, může její výsledek rozporovat znaleckým posudkem. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Posudek je nutné nechat vypracovat co nejdříve po zamítnutí reklamace, aby odrážel stav zboží v době jejího uplatnění. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Společnost Tobitex CZ s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.