Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22. listopadu 2019 jsem si zakoupila na e-shopu wwww.prima-cena.cz ob. stěnu WAW NEW dub wotan/bílá, televizní stolek však neodpovídal objednané barvě, ostatní součásti stěny byly v pořádku.
27. listopadu 2019 jsem poslala firmě e-mail, že chci stolek reklamovat, přišlo mi na email potvrzení o přečtení.Po mém naléhání došel email, že reklamace bude vyřízena do 30. 12. 2019
20. 12. 2020 si e-shopem objednaný dopravce vyzvedl špatný tel. stolek. Od té doby e-shop na mé emaily neodpovídal.
10. 1. 2020 jsem e-shopu posílala doporučeně s dodejkou odstoupení od kupní smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace s tím, že požaduji vrácení peněz do 15 dnů od dne data doručení.
14. 1. 2020 jsem zaslala zbytek ob.stěny dop. společností DPD.
21. 1. 2020 jsem společnosti zaslala doporučeně žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací.
Dnes 29. 1. 2020 je to více jak 15 dní od zaslání odstoupení od kupní smlouvy a na účet mi peníze nedošly žádné peníze. Firma se mi sama neozvala s vyjádřením
číslo objednávky 2019045369, číslo dokladu: 137132018
Okamžité vrácení peněz včetně proplacení nákladů na dopravu, spojených s reklamací
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené peněžní částky za zboží.
Byla-li spotřebiteli dodána vadná věc, porušil prodávající svou smluvní povinnost. Prodávající v takovém případě nese odpovědnost za škodu, která byla v souvislosti s tímto porušením smluvní povinnosti spotřebiteli způsobena.
Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.