Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#39235ODPOJENI MEHO MOBILNIHO ČISLA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 5 lety

Jaroslav Šedivy

Znění stížnosti

Chtěl jsem přejit z paušalu na dobijeci kartu a misto toho mi bylo zrušeno tel. čislo.Volal jsem na o2 linku dvakrat a stale se to řeši...jsem už 4den bez telefonu a stale čekam na zapojeni.Moje čislo 721339386


Požadované řešení

chci jen zapnout me čislo ktere mě bylo omylem zrušeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 09:20, před 5 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2020 09:25, před 5 lety

Dobrý den,

záležitost jsem kontroloval. Skutečně zde došlo k chybě při převodu čísla na předplacenou kartu. Na opravě pracujeme. Bohužel už v tomto směru nemám jak více zasáhnout a řešení urychlit. Poprosím vás o trpělivost.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2020 10:16, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 09:08, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.