Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Chtěl jsem přejit z paušalu na dobijeci kartu a misto toho mi bylo zrušeno tel. čislo.Volal jsem na o2 linku dvakrat a stale se to řeši...jsem už 4den bez telefonu a stale čekam na zapojeni.Moje čislo 721339386
chci jen zapnout me čislo ktere mě bylo omylem zrušeno.
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den,
záležitost jsem kontroloval. Skutečně zde došlo k chybě při převodu čísla na předplacenou kartu. Na opravě pracujeme. Bohužel už v tomto směru nemám jak více zasáhnout a řešení urychlit. Poprosím vás o trpělivost.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.