Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39238Ignorace zastávky Suchovršice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 5 lety

Petr Jakubcanin

Znění stížnosti

Dobrý den. Již několikrát se nám (několika cestujícím) stalo, že Sp vlak ve směru Trutnov-M.Svatonovice atd. nezastavil na avizované zastávce SUCHOVRŠICE. Museli jsme čekat na protivlak od M.S., aby nás hodil o zastávku zpět. Jsem z Úpice a raději jezdím vlakem, než busem, neboť mám vlaky rád. Ale takhle zbytečně nervujete cestující (hlavně postarší) a prodlužujete nám návrat domů o cca 30 minut. Když musíme pěšky z Velkých Svatoňovic (zastávka za Suchovršicemi). Prosím, zastavujte v SUCHOVRŠICÍCH AUTOMATICKY. Děkujeme!!!


Požadované řešení

Prosím, zastavujte v SUCHOVRŠICÍCH AUTOMATICKY. Děkujeme!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 08:39, před 5 lety

Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné se obrátit přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.