Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39240Úmrtí uživatele účtu Academic Singles

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 5 lety

Hana Marečková

Znění stížnosti

Dobrý den , nenašla jsem v manuálu jak v takovém případě postupovat. Prosím o spolupráci. Mám k dispozici pouze email, kde jsem zjistila z doručených zpráv ( kontaktní zpravy od uživatelů academic singles) že je tamtéž registrován .


Produkt

Účet na Academic Singles, úmrtí uživatale.


Požadované řešení

Ukončení smlouvy , zrušení členství a smazání profilu zemřelého.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 08:26, před 5 lety

Smlouva se po smrti spotřebitele stala součástí pozůstalosti. Pokud spotřebitel nepovolal ke správě pozůstalosti (např. v závěti) správce nebo vykonavatele závěti, spravuje pozůstalost dědic. Je-li dědiců více a neujednají-li si nic jiného, spravují pozůstalost všichni dědicové.

Kdo spravuje pozůstalost, vykonává její prostou správu. Pokud jsou při prosté správě cizího majetku spravovány peněžité prostředky, musí být vynaloženy obezřetně.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku po telefonu či po internetu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní ode dne uzavření smlouvy, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud by podnikatel ani po výzvě dědiců neodstranil osobní údaje zůstavitele ze své databáze a stále by tyto údaje zpracovával, je vhodné podat podnět k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2020 19:37, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2020 21:22, před 5 lety


Hana Marečková

Dobrý večer,
Napsala jsem na výše uvedený email a odpověděli mi , že předávají záležitost svému agentovi a do pěti pracovních dnů se mi ozvou.
Modleme se!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 22:44, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 15:33, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.