Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlaky Českých drah se bohužel vyznačují neustálými zpožděním, která lidem mohou opravdu znepříjemnit život. Studují v Českých Budějovicích a pocházím ze Železné Rudy, kam už tak je spojení velice špatné, pokud ale vlak na Plzeň má každý týden co jedu zpoždění, ujede mi vlak do Klatov ze kterých se poté dostávám do Železné Rudy. V Horažďovicích tedy musím čekat hodinu na další spoj, celkově mi tedy cesta cca 135 km vyjde na 4 a 3/4 hodiny, což je tedy opravdu šílené a nemám na to při studiu a práci čas.
České dráhy by měli opravdu lépe rozvrhovat čas a starat se o to, že pokud není něco nefunguje tak jak má, snažit se to vyřešit , a ne že “počkejte si na další spoj”. Každý týden tím ztratím opravdu hodně času a nervů.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.