Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobry den neustale vyzadovani zaplaceniza --SMEJDSKE ZBOZI,ktere jsem uz část vratila a část za zbytek SMEJDU ZAPLATILA,stale chodi upomínky doporucene i když jsem upozorňovala,ze nebudu pritomna na adrese delší dobu--odjezd do zahranici za rodinou dcery a bude tadyv najmu jina osoba.Pokud to obtezovani neprestane budu se bránit pravni cestou .p.snepouzite tabletky jsem na vlastní naklady doporucene vratila castka 145.00kc mi nebyla vracena.
zadam omluvu a vice uz mne neobtěžovat
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Vosolová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vaší objednávky Vám bylo v dubnu roku 2019 doručeno roční balení produktu FlexiMed. Mrzí nás, že jste s naším produktem nebyla spokojená, jelikož zpětná vazba od našich zákazníků je naopak velice pozitivní. Dle vzájemné dohody jsme se spolu domluvili na vrácení jedné neotevřené lahve produktu FlexiMed, protože vrácení otevřeného zboží naše společnost bohužel standardně neakceptuje.
Vámi vrácená lahev byla v pořádku doručena zpět do našeho skladu a příslušný počet faktur (6 x 299,- Kč) byl téhož dne stornován. Od Vás jsme pak obdrželi tři úhrady po 299,- Kč, které byly v termínu 6.6.2019, 11.7.2019 a 29.11.2019 připsány na náš bankovní účet. Úhrada objednaného zboží byla sjednána formou 11 měsíčních splátek, přičemž zbylé dvě úhrady jsme od Vás, do dne splatnosti, ani později, neobdrželi. Systém Vám proto odeslal upozornění na dlužné částky.
Vzhledem k Vámi projevené snaze celou věc vyřešit a vrácení alespoň jedné lahve zpět do našeho skladu, jsme se rozhodli zbylé dvě faktury k úhradě k dnešnímu dni stornovat. Neevidujeme již proto žádnou pohledávku k úhradě.
Pevně věříme, že jsme Vaši stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.