Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#39242Obtěžování a vyžadování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 5 lety

Hana Vosolova

Znění stížnosti

dobry den neustale vyzadovani zaplaceniza --SMEJDSKE ZBOZI,ktere jsem uz část vratila a část za zbytek SMEJDU ZAPLATILA,stale chodi upomínky doporucene i když jsem upozorňovala,ze nebudu pritomna na adrese delší dobu--odjezd do zahranici za rodinou dcery a bude tadyv najmu jina osoba.Pokud to obtezovani neprestane budu se bránit pravni cestou .p.snepouzite tabletky jsem na vlastní naklady doporucene vratila castka 145.00kc mi nebyla vracena.


Požadované řešení

zadam omluvu a vice uz mne neobtěžovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 10:46, před 5 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2020 12:58, před 5 lety

Vážená paní Vosolová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vaší objednávky Vám bylo v dubnu roku 2019 doručeno roční balení produktu FlexiMed. Mrzí nás, že jste s naším produktem nebyla spokojená, jelikož zpětná vazba od našich zákazníků je naopak velice pozitivní. Dle vzájemné dohody jsme se spolu domluvili na vrácení jedné neotevřené lahve produktu FlexiMed, protože vrácení otevřeného zboží naše společnost bohužel standardně neakceptuje.
Vámi vrácená lahev byla v pořádku doručena zpět do našeho skladu a příslušný počet faktur (6 x 299,- Kč) byl téhož dne stornován. Od Vás jsme pak obdrželi tři úhrady po 299,- Kč, které byly v termínu 6.6.2019, 11.7.2019 a 29.11.2019 připsány na náš bankovní účet. Úhrada objednaného zboží byla sjednána formou 11 měsíčních splátek, přičemž zbylé dvě úhrady jsme od Vás, do dne splatnosti, ani později, neobdrželi. Systém Vám proto odeslal upozornění na dlužné částky.
Vzhledem k Vámi projevené snaze celou věc vyřešit a vrácení alespoň jedné lahve zpět do našeho skladu, jsme se rozhodli zbylé dvě faktury k úhradě k dnešnímu dni stornovat. Neevidujeme již proto žádnou pohledávku k úhradě.

Pevně věříme, že jsme Vaši stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2020 10:18, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 09:09, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.