Společnost


Noveo, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39245ABC Fitness/ Noveo s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 5 lety

Dominika Wachtl

Znění stížnosti

dne 2019/12/29 16:59:26 jsem udělala objednávku zboží ve zmiňovaném eshopu.
Peníze hned odeslala na účet.
začala jsem komunikovat s paní M.O.
8.1.2020 zboží stále nedorazilo
9.1. jsem zjistila že zboží nemají na skladě. Tudíž mi budou navráceny peníze zpět.
16.1. Jsem opět urgovala.
21.1. mi přišel email, že budou peníze odesílat následující den.

Dnes je 30.1.
Bohužel mi stále nic nepřišlo.


Produkt

Pěnová podložka pro děti Sapphire Kids SK-27 - hexagon


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz zpět. Jak bylo domluveno telefonicky a emailem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 12:00, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 19:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.