Společnost


READMOB TECHNOLOGIES (HK) LIMITED s.r.o

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39247Odstoupení od smlouvy - eshop www.jjshouse.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 5 lety

Zdena Veltruská

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dobrý den, Dne 4. 1. 2020 jsem si objednala zboží z e-shopu JJ'sHouse.

Číslo zakázky: 1849350846

Datum objednávky: 2020-01-04 10:10:51

Sledovací číslo: YT2001321266101281

Mezisoučet: 4 279 Kč
Náklady na dopravu: 571 Kč (doprava standart - 5-8 dní)
Celkem: 4 850 Kč

Doprava, kterou jsem zvolila, byla stanovena do České republiky na 5-8
pracovních dní a vzhledem k tomu, že prodejce zásilku odeslal 13. 1.,
zásilka měla dorazit do 22. 1.
Když zásilka v den dohodnutého data nedorazila, obrátila jsem servis podpory obchodu s tím, že nyní mám
právo na stanovení náhradního data dodání a že to si stanovuji do 27.
1. 2020.
Servisní podpora mi toto nezamítla, jen stále prosila o
trpělivost a nabízela mi slevové kupóny na proplacení dopravy.
Ani 27. 1. zásilka nedorazila, tudíž jsem v ten den sepsala odstoupení od kupní smlouvy:

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Důvod: Prodejce nedodržel smlouvu o době doručení zásilky a nedodržel ani náhradní datum, které jsem stanovila (Stanovila jsem jej právě do 27. 1. 2020)
Dodavatel: JJ'sHouse
Společnost: READMOB TECHNOLOGIES (HK) LIMITED
Adresa: Flat/RM 901 YIP FUNG BUILDING, 2-12 D'AGUILAR STREET, CENTEAL HK
Telefon: +852 81990571
E-mailem: service@jjshouse.cz

Kupující (jméno a příjmení): ----------
Adresa: ----------

Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy
Číslo objednávky: 1849350846
Datum objednání zboží: 4. 1. 2020
Zboží: Áčkové Šaty Off-the-rameno Délka na zem Šifón Plesové šaty S flitry Plisovaný (018192898) #192898

Kupní cena má být vrácena bezhotovostním převodem na bankovní účet:
285722014/0300
Datum odstoupení od smlouvy: 27. 1. 2020

Tuto smlouvu jsem původně sepisovala 27. 1. 2020 ve 14:00 v Hejnicích
Zdena Veltruská

Tuto formu smlouvy jsem zaslala elektronicky jako formulář a dokonce i sepsanou formou podpoře. (Na webových stránkách JJ'sHouse mají formulář pro vrácení peněz a zboží, ale formulář není funkční)
Podpora mi odpovídá tak, že mi stále nabízí kupóny na proplacení dopravy, ale stále se k odstoupení od kupní smlouvy nevyjadřuje, a to již od 27. 1. 2020.
Napsala jsem tedy, ať mi napíší adresu, na kterou zásilku zpětně odešlu, poté vyfotím potvrzení o odeslání a že poté budu očekávat platbu na již zmíněný účet. Podpora mi ale na tuto žádost odpovídá tak, že jen napíše mou adresu.
Protože lze od smlouvy odstoupit do 14 dnů, obávám se, že tímto způsobem celý proces prodlužuje, aby lhůta vypršela a já na odstoupení již neměla nárok.
Moc Vás prosím o jakoukoliv radu, co v téhle situaci dělat.

Děkuji za Váš čas
Zdena Veltruská


Produkt

Objednaná položka: Áčkové Šaty Off-the-rameno Délka na zem Šifón Plesové šaty S flitry Plisovaný (018192898) #192898


Požadované řešení

Žádám o to, co jsem již sepsala v popisu stížnosti, a to tedy o vrácení peněz poté, co prodejci odešlu zpět zboží a tuto činnost prokážu odesláním potvrzení o odeslání zásilky. Bydlím v České republice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 12:09, před 5 lety

V daném případě se jedná o zahraniční subjekt, nicméně se zaměřuje na české spotřebitele - má českou jazykovou mutaci serveru, ceny uvádí také v korunách a dodává do ČR. Český soud by tak dle kolizních norem mezinárodního práva soukromého přistoupil k takovému postupu, že by musel zajistit, aby postavení spotřebitele bylo minimálně tak dobré, jak mu zaručuje český právní řád. Informativně tedy přikládáme postup dle českého práva, konečný postup se může v souvislosti s určením rozhodného práva značně lišit.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Logickým výkladem ustanovení lze dospět k tomu, že toto právo náleží spotřebiteli i ještě před samotným převzetím. K tomu je ale podle čl. 11 odst. 1 směrnice nutné, aby spotřebitel buď použil vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinil jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 13:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.