Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dlouhá léta odebírám produkty,moje platební morálka byla vždy bezchybná.Letos v lednu jsem neobdržel pravidelný dopis se složenkou-dle smlouvy.Volal jsem/hovor byl nahráván/a žádal o zaslání složenky pro mou pravidelnou platbu.Operátorka se mnou jednala jako s dlužníkem a neplatičem,což se mne velmi dotklo,stále jen opakovala-že mám dodržovat splátkový kalendář.Na mé sdělení,že tentokrát složenka nepřišla,mi ironicky řekla-že si je tam neschovává a neshromažďuje! Její jednání bylo hrubě neetické a mne uráželo.Proto jsem znovu požádal o zaslání složenky a zavěsil.Dnes mi složenka přišla s vytýkacím dopisem a penále 35,-Kč!!! Jsem s takovým jednáním hrubě nespokojen!!! Penále platit odmítám a očekávám novou složenku-bez penále,kterou neprodleně zaplatím. Také bych očekával omluvu za takové bezprecedentní jednání.Svoboda.
PROSTAXIN - asi šarže: 15953
Nová složenka + omluva.
|
Tweet |
Jestliže společnost neposkytne součinnost k provedení platby, kterou požaduje, nemůže potom namítat, že platba nebyla provedena včas.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vážený pane Svobodo,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
V souvislosti s ročním balením produktu ProstaXin Vám naše společnost zasílá v pravidelných měsíčních intervalech související složenky. Tyto splátkové dopisy jsou zasílány automaticky naším systémem. Uvádíte, že jste složenku neobdržel, nebyla Vám tedy doručena Českou poštou. Ve chvíli, kdy neobdržíme pravidelnou úhradu v příslušném termínu, systém automaticky odešle upozornění na dlužnou částku, navýšenou o administrativní poplatek.
Rádi bychom Vás informovali, že administrativní poplatek hradit nemusíte, zaslali jsme Vám znovu původní složenku a prodloužili jsme splatnost k dni 18.2.2020.
Za způsobené potíže se Vám velice omlouváme, přestože se nejednalo tak docela o naše pochybení.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: