Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3925Opět nedoručen balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2014, před 10 lety

Hana Koubíková

Znění stížnosti

Asipřed 14 dny jsem si stěžovalaq na opětovné nedoručení balíku. Dnes se situace opět opakuje V 15,30 mi přišla že bohužel se nepovedlo balík doručit , uložili ho na počtě.Dělá to jeden a ten samej řidič. jeto číslo balíku DR 8718275311C


Požadované řešení

VYHAZOV


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 17:38, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Stížnosti na Českou poštu nemohou být v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešeny a je nutné se s konkrétními podněty obracet přímo na Českou poštu, případně na Český telekomunikační úřad, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.