Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 30.12.2019 jsem společnosti zasílal hodinky na vrácení peněz. Převzali zásilku 2.1.2020. A 14.1. 2020 když jsem jim psal jak to bude tak mi napsaly že jim chybí číslo účtu ale to jsem jim zasílal v balíku. Tak ten den jsem ji i toto zašla a napsali mi že mají veskere informace. A do dnes mi neposlali žádné peníze a když jsem jim posílal na fc správu tak mi odpověděli že mám čekat a už je to 16 dní. S pozdravem baleka
Vrácení zboží (smart hodinky)
Co mám dělat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.