Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na začátku března 2019 jsem zakoupila voucher na proceduru Laserová liposukce Verjú. Sjednaný termín ošetření byl však dvakrát telefonicky zrušen ze strany poskytovatele služby.
Vzhledem k dalšímu posunutému termínu, který mi byl nabídnut až na prosincový termín a který se mi už nehodil, jsem žádala o vrácení zaplacené částky pro nekonečné průtahy. Obdržela jsem nabídku na nějakou kompenzaci jako náhradu za dlouhé čekání, kterou jsem odmítla a trvala na vrácení peněz. Několikrát jsem e-mailem posílala opakované urgence a i telefonicky jsem se ptala na výsledek. Stále stejná odpovědět, že urgence bude předána na finančním oddělení. E-mailová komunikace z 12.12.2019 mě uzemnila:voucher byl již prodloužen a nelze jej reklamovat! Že byl voucher prodloužen z důvodu na jejich straně, protože nejdřív nebyl žádný volný termín a další termíny byly zrušeny z technických důvodů, pisatelku nijak nezajímalo.
Od nového roku se nejde telefonicky spojit a na mail nikdo neodpovídá!
Laserová liposukce Verjú
Žádám o vrácení uhrazené částky za zakoupený voucher.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den
Na našich webových stránkách jsou dostupné obchodní podmínky, kde naleznete odpovědi na reklamaci paní Menouškové. Níže přikládám odkaz.
https://www.medikhaus.cz/obchodni-podminky/
V části "4. POUKAZ" se uvádí následující:
-Prodávající má právo zrušit sjednaný termín ošetření z důvodu nemoci ošetřujícího personálu nebo poruchy stroje.
-Pokud je platnost poukazu na žádost Kupujícího prodloužena, není možné poukaz reklamovat.
Jedním z důvodů odložení procedury také bylo to, že klientce nabízený termín nevyhovoval.
26.7.2019 paní Menoušková písemně zažádala o prodloužení platnosti poukazu. Proto dle obchodních podmínek, se kterými klientka při nákupu souhlasila nebyla reklamace uznána.
Naše zákaznická linka je v provozu od 9:00-16:30 každý všední den, paní Menoušková se může tedy bez problémů v těchto časech dovolat.
Přístroj je již dostupný na našich klinikách.
Jana Nováková
MEDIK HAUS s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den,
o prodloužení poukazu jsem požádala na základě vámi zrušeného plánovaného termínu a protože další volný termín na kterém jsme se domluvili, byl až v září, kdy už by byl voucher po době platnosti, volala jsem zpátky, jestli bude voucher stále platný. Bylo mi řečeno, že není problém voucher prodloužit, ale že musím zažádat písemně, což jsem udělala, netušíc, že se to bude později firmě hodit do výše popsané části 4. obch. podmínek.
Vzhledem k vleklým tahanicím, kdy jsem ztratila důvěru hlavně v nabízenou proceduru, tak v celou firmu, která svoje provozní a technické problémy řeší přes svoje klienty, kterým není schopna poskytnout propagované služby, které nabízejí v reálném čase, žádám i nadále o vrácení peněz.
Věra Menoušková
V obchodních podmínkách společnosti lze nalézt řadu ustanovení, která dle našeho názoru spadají do kategorie zakázaných ujednání dle § 1813 až 1815 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Zejména jde o ustanovení, která zde společnost přímo uvádí. Konkrétně z části 4. POUKAZ: "Pokud je platnost poukazu na žádost Kupujícího prodloužena, není možné poukaz reklamovat." Toto ustanovení se dostává do konfliktu s § 1814 písm. a) občanského zákoníku, který zní: "Zvláště se zakazují ujednání, která (...) vylučují nebo omezují spotřebitelova práva z vadného plnění nebo na náhradu újmy, (...)."
Dále je v části 8. REKLAMACE následující ustanovení: "Prodávající má právo zrušit sjednaný termín ošetření z důvodu nemoci ošetřujícího personálu nebo poruchy stroje a Zákazník nemá nárok na vrácení peněz." Takové ujednání zakládá dle našeho názoru významnou nerovnováhu práv nebo povinností stran v neprospěch spotřebitele, protože na spotřebitele de facto přenáší odpovědnost za provozní záležitosti společnosti.
Dle § 1815 občanského zákoníku se k nepřiměřeným ujednáním nepřihlíží, tj. spotřebitele vůbec nezavazují, i když jsou uvedeny v podmínkách.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Po zrušení termínu ošetření paní Menouškové jí byl nabídnut další termín, který odmítla z důvodu, že se jí nehodí.
Také jsme se omluvili za způsobené komplikace a nabídli kompenzaci za čekání, její poukaz byl prodloužen a při koupi souhlasila s obchodními podmínkami, kde byla s tímto postupem seznámena.
Na naší straně došlo k velmi přívětivému přístupu a s paní Menouškovou bylo komunikováno jak telefonicky tak emailem.
Reklamace byla zamítnuta, protože paní Menouškové byl náhradní termín poskytnut a stále má možnost tuto proceduru podstoupit.
Team MEDIK HAUS s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat a stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nebaví mě si bezúčelně celý rok dopisovat, a na proceduru, jak píši výše, bych už nešla. Za peníze podobných důvěřivců jako já, mají určitě jednoho zaměstnance, který má čas na reklamace neustále odepisovat to samé, já bohužel ne.
Jelikož ve věci nebylo doposud dosaženo smírného řešení, odkazujeme se, co se právního hodnocení týká, na naše předešlá vyjádření, a zároveň s tím stížnost uzavíráme. Zároveň spotřebitelku tímto informujeme, že může využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.