Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39254Odstoupení od smlouvy - nevrácení penz ve stanové lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 5 lety

Venuše Kindlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 06. ledna 2020 jsem si objednala u MEDIK HAUS kosmetický zákrok (laserové ošetření obličeje) v hodnotě 12.900 Kč. Tentýž den jsem odeslala peníze ze svého účtu ve prospěch účtu MEDIK HAUS č. 278344991 / 0300. Přijetí platby mi potvrdili i v následující mailové zprávě (kdy mi ještě i poděkovali), následně jsem z jejich strany obdržela i poukaz. Rozhodla jsem však, že o ošetření od jejich firmy nemám zájem a dne 08. ledna 2020 jsem od smlouvy v zákonné lhůtě odstoupila (využila jsem Váš vzor, který máte na Vašich stránkách volně dostupný). Odstoupení od smlouvy jsem na MEDIK HAUS zaslala jednak mailem, a také písemně prostřednictvím České pošty (jako doporučený dopis, přičemž zásilka byla převzata dne 09. ledna 2020 na Praze 7). Požadovala jsem vrácení peněz na můj účet do 14 dnů. Dne 16. ledna 2020 mi z MEDIK HAUS přišel mail s omluvou za prodlení v komunikaci a informací, že moje odstoupení bylo předáno na finanční oddělení (podepsána byla pod zprávou p. M.M., mail přišel z adresy info@medikhaus.cz). Toto byla poslední zpráva z jejich strany. Já jsem jim ještě vyšla vstříc a dne 24. ledna 2020 jsme jim zaslala mailovou zprávu, že jsem ochotna vyčkat do 29. ledna 2020.

Do této doby jsem však peníze zpět neobdržela, ani z jejich strany nemám žádnou další reakci. Jejich jednání vzhledem ke zkušenostem jiných zákazníků vnímám jako podvodné a chtěla bych jejich společnost touto cestou nahlásit.

Děkuji předem za Vaši odpověď a přeji Vám příjemný den

Venuše Kindlová, Teplice


Produkt

ultraX LIFT - ošetření celého obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu.


Požadované řešení

Požaduji vše vyřešit nejlépe mimosoudní cestou a vrátit peníze.

(pokud by k vrácení peněz nedošlo, zdvořile Vás žádám o informaci, zda mám ve věci podat samostatně žalobu, či zda vyčkat s tím, že proti MEDIK HAUS bude podáno např. hromadné oznámení - třeba na PČR)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 10:34, před 5 lety

Spotřebitelka nemá právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy, pokud je předmětem smlouvy poskytování zdravotní péče. Z popisu stížnosti ale vyplývá, že předmětem smlouvy byla kosmetická úprava, právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu proto spotřebitelce náleží.

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je poté povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2020 13:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.