Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.1 2020jsem emailem potvrdila vetou zavazne potvrzuji rezervaci ,pote mi z C.K prisla faktura k zaplaceni12540kc zaloha ,rezervace byla na 25.7 do 1.8 2020 dne 27.1 2020jsem pisemne rezervaci zrusila podotykam ze jsem nic neplatila ani fakturu nepotvrdila ,z C.K mi prisel email se stornopoplatkem na 12449kc coz nechapu ze po par dnech tak vysoky stornopoplatek musim to uhradit nebo mam moznost se branit dekuji Rockova
stornopoplatek za zruseni zavazne objednavky po nekolika dnech
byla bych rada za vstricny pristup CK s kterou jsme jiz na dovolene byly v 12lidech roku2019 a aby uvazili stornopokatek a castku snizili na 1250kc vzhledem 5dnu rezervace dekuji Rockova
|
Tweet |
Pokud bylo ve smlouvě o zájezdu sjednáno odstupné (tato informace musí být uvedena taktéž na potvrzení zájezdu, které musí pořadatel spotřebitelce bezprostředně po uzavření smlouvy o zájezdu vydat), musí být jeho výše přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Není-li ujednáno odstupné, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Storno poplatek ve výši téměř celé ceny se u zájezdu, který má proběhnout za více než 5 měsíců, se nejeví jako přiměřený. Podle § 2533 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, může spotřebitelka požádat pořadatele zájezdu, aby výši odstupného odůvodnil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.